درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 08:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1144صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 تیر 1391 - 08:37
اختصاصی/ آغاز به کار هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/1
استاد قاضی با اشاره به پرفروش ترین کتاب صنعت هوانوردی در جهان که توسط یک مسئول روابط عمومی نوشته شده است، تأکید کرد: علت موفقیت این کتاب محتوای غنی و قابل فهم برای عموم مخاطبان بوده است. مطمئن باشید نشریه نیز چنانچه دارای محتوای قابل تأمل و جذاب باشد ماندگار می شود.
  

ساعاتی قبل هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی افتتاح شد.
 به گزارش شارا، در افتتاحیه این مراسم ابتدا سید شهاب سید محسنی عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: یکی از دلایل مهم برگزاری همایش تخصصی تولید محتوا همزمان با برگزاری جشنواره انتشارات روابط عمومی، وجود ضعف های محتوایی در پیام های دست اندر کاران این حوزه برای مخاطبان خود بوده است.
 وی افزود: در واقع هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، آسیب شناسی و ارائه راهکارهای موثر برای افزایش و ارتقای تولیدات انتشارات روابط عمومی ها می باشد چرا که ما معتقدیم اگر یک نشریه سازمانی از کاغذ و چاپ با کیفیت استفاده کند اما محتوا و پیام غنی و جذاب نداشته باشد نمی تواند برای مخاطب خود تاثیرگذار باشد.
 سید محسنی در پایان اظهار امیدواری کرد کم و کاستی های جشنواره کمتر از دور قبل باشد و برگزار کنندگان بتوانند هرچه برتر این همایش را به انجام برسانند.
 در ادامه مراسم، استاد میر سعید قاضی در خصوص جایگاه روابط عمومی و اهمیت تولید محتوا سخنرانی کردند.
 استاد قاضی با اشاره به سابقه شکل گیری انجمن روابط عمومی در ایران اظهار داشت: در دهه 40 برای اولین بار انجمن روابط عمومی در ایران شکل گرفت و از همان زمان بنده و چند تن دیگر از دوستان معتقد بودیم باید انجمن های دیگری با نگاه و تفکر متفاوت در این حوزه فعالیت کنند تا زمینه برای رقابت رو به پیشرفت فراهم شود.
 وی ادامه داد: امروز روابط عمومی در هر سازمان یا نهادی بخش بسیار مهم و مدد رسان مدیریت به شمار می آید که این جایگاه باعث شوق و مسرت من و همه زحمت کشان این عرصه است.
 استاد قاضی با اشاره به پرفروش ترین کتاب صنعت هوانوردی در جهان که توسط یک مسئول روابط عمومی نوشته شده است، تأکید کرد: علت موفقیت این کتاب محتوای غنی و قابل فهم برای عموم مخاطبان بوده است. مطمئن باشید نشریه نیز چنانچه دارای محتوای قابل تأمل و جذاب باشد ماندگار می شود.
 وی افزود: مهمترین کار شما در انتشار یک نشریه خوب این است که ابتدا بدانید چه می خواهید بگویید و بعد به چگونگی بیان آن فکر کنید. در واقع نویسنده مطلب اول باید به مفهوم مسلط باشد و سپس از واژگان و اصطلاحات مناسب استفاده کند. این سیر راز ماندگاری نشریه شما است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد