درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11266صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 16 خرداد 1393 - 20:38
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
  

معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش شارا، این کتاب در نه فصل تدوین شده است. در این کتاب چند هدف عمده دنبال می‌شود:

اول اینکه کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهمایی‌ها آشنا می‌سازد و طراحی عملی ارائه می‌کند که برای برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی گردهمایی‌ها کاملا مفید است.

دوم اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش‌ها، سمپوزیوم‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها، کنگره‌ها، گردهمایی‌ها، نشست‌ها، یادواره‌ها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین نامه‌های مربوط به آن آشنا می‌کند و آنها را به وضع کار برنامه‌ریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی پیوند می‌دهد.

یکی از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد.

از امتیاز دیگر این کتاب این است که مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف، به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر بر اهمیت کتاب افزوده است.

در این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می‌کنند با اصول کلی برگزاری گردهمایی‌ها و بخش‌های مختلف آن آشنا شوند.

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی‌ها و... ارایه می‌هد.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان است که انتشارات کارگزار روابط عمومی آن را منتشر کرده است.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان در 367 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

چاپ دوم ـ ویراست دوم 1392 در قطع وزیری و به قیمت 20 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
 

منبع: همشهری‌آنلاین

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=5758

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد