شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معرفي كتاب: مديريت گردهمايي
جمعه، 16 خرداد 1393 - 21:14 کد خبر:11266
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب مديريت گردهمايي تاليف مهدي باقريان از سوي انتشارات كارگزار روابط عمومي به بازار كتاب عرضه شد.

معرفي كتاب: مديريت گردهمايي

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب مديريت گردهمايي تاليف مهدي باقريان از سوي انتشارات كارگزار روابط عمومي به بازار كتاب عرضه شد.

به گزارش شارا، اين كتاب در نه فصل تدوين شده است. در اين كتاب چند هدف عمده دنبال مي‌شود:

اول اينكه كارگزاران روابط عمومي را با نحوه برگزاري گردهمايي‌ها آشنا مي‌سازد و طراحي عملي ارائه مي‌كند كه براي برنامه‌ريزي، اجرا و ارزيابي گردهمايي‌ها كاملا مفيد است.

دوم اينكه كارگزاران روابط عمومي را با مفاهيم و تعاريف سمينارها، همايش‌ها، سمپوزيوم‌ها، كنفرانس‌ها، جشنواره‌ها، كنگره‌ها، گردهمايي‌ها، نشست‌ها، يادواره‌ها و برخي مباحث ديگر و همچنين سازمان و ساختار تشكيلاتي و آيين نامه‌هاي مربوط به آن آشنا مي‌كند و آنها را به وضع كار برنامه‌ريزي، فنون و ابزارهاي روابط عمومي پيوند مي‌دهد.

يكي از امتيازات ديگر اين كتاب اين است كه نويسنده با استفاده از تجربيات، مثال‌ها و منابع بسيار متعدد، نحوه برگزاري يك گردهمايي را به طور كامل و جامع مورد بحث قرار مي‌دهد.

از امتياز ديگر اين كتاب اين است كه مثال‌ها و شواهد مذكور در بخش‌هاي مختلف، به يك يا چند مورد خاص، تكيه ندارد بلكه در تدوين آن بيش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زماني 25 سال گذشته استفاده شده و همين امر بر اهميت كتاب افزوده است.

در اين كتاب نويسنده سعي نموده مطالب را تا حد امكان به اختصار و كاربردي بيان كند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زماني كه صرف مي‌كنند با اصول كلي برگزاري گردهمايي‌ها و بخش‌هاي مختلف آن آشنا شوند.

اين كتاب براي همه طبقات اجتماعي، اعم از دولتمردان يا كاركنان دولت، رهبران صنايع، انديشمندان، متخصصان يا استادان و دانشجويان در مراحل عاليه تحصيلي و شاغلان روابط‌عمومي، بازاريابي و تبليغات بسيار ارزشمند خواهد بود. اين كتاب راهنمايي‌هاي بسيار ارزشمندي جهت برگزاري انواع سمينارها و گردهمايي‌ها و... ارايه مي‌هد.

مديريت گردهمايي (اصول و فنون برگزاري گردهمايي) تاليف مهدي باقريان است كه انتشارات كارگزار روابط عمومي آن را منتشر كرده است.

مديريت گردهمايي (اصول و فنون برگزاري گردهمايي) تاليف مهدي باقريان در 367 صفحه توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي منتشر شده است.

چاپ دوم ـ ويراست دوم 1392 در قطع وزيري و به قيمت 20 هزار تومان روانه بازار كتاب شده است.
 

منبع: همشهري‌آنلاين

 

 

مركز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لينك خريد كتاب: http://kpri.ir/?p=5758