درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11261صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 16 خرداد 1393 - 13:24
جدیدترین پروژه فیسبوک؛ نگاهی دوباره به اسنپچت
برایان گرین - بار دیگر شایعه توسعه اسنپ چت توسط فیسبوک متعاقب یک گزارش جدید فایننشیال تایمز، غول شبکه های اجتماعی همچنان هوشمندانه به توسعه خود با دانش نسبت به محبوبیت اسنپ چت ادامه می دهد. جزییاتی درباره سرویس جدید همچنان در پرده ای از ابهام قرار دارند.
  

 جام جهانی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا، برایان گرین- اگر موضوعی یک بار انجام شد، نامش اتفاق است، تکرار دوباره آن را تصادف می گویند و اگر برای بار سوم تکرار شد به آن روند گویند.


بار دیگر شایعه توسعه اسنپ چت توسط فیسبوک متعاقب یک گزارش جدید فایننشیال تایمز، غول شبکه های اجتماعی همچنان هوشمندانه به توسعه خود با دانش نسبت به محبوبیت اسنپ چت ادامه می دهد. جزییاتی درباره سرویس جدید همچنان در پرده ای از ابهام قرار دارند. اما آشکار است که این نرم افزار کاربردی ویژگی های مشابه آنچه در اسنپ چت برای پروفایل های متصل به فیسبوک آورد را به همراه می آورند.


این نخستین بار نیست که فیسبوک برای بدست آوردن اسنپ چت تلاش می کند. پس از تلاش برای خرید سه میلیارد دلاری در نوامبر، فیسبوک نخستین تلاش های خودش را برای ضربه زدن به اسنپ چت و موسس آن انجام داد. حتی اشپیگل در بازی خودش فشار بر این نرم افزار را در دستور کار خود قرار داد.


همزمان با این خبر در خبرهای جدید آمده است که یاهو از خرید بلینک خبر داده است. با این خرید این نرم افزار پیام رسانی نیز خود را در هفته گذشته از میان برد.


برای متخصصان روابط عمومی، این خبر که هنوز سرویس پیام رسان مستقیم دیگری با شتاب برای درک چگونگی استفاده برند از آنها کار می کند، قابل استفاده است. چطور متخصصان ارتباطگر می توانند به استفاده از مزایای نرم افزارهای پیامرسان ادامه دهند؟ پی آر نیوز بدنبال روندهایی در پیام رسان های مستقیم است و اثر آن را بر ارتباطگران در نشست رسانه اجتماعی که در سه ژوئن در نیویورک برگزار می شود، بررسی می کند.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/19/facebooks-newest-project-slingshot-looks-to-take-on-snapchat-again/?
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/11261/جدیدترین-پروژه-فیسبوک؛-نگاهی-دوباره-به-اسنپچت

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد