شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا، برايان گرين- اگر موضوعي يك بار انجام شد، نامش اتفاق است، تكرار دوباره آن را تصادف مي گويند و اگر براي بار سوم تكرار شد به آن روند گويند.
بار ديگر شايعه توسعه اسنپ چت توسط فيسبوك متعاقب يك گزارش جديد فايننشيال تايمز، غول شبكه هاي اجتماعي همچنان هوشمندانه به توسعه خود با دانش نسبت به محبوبيت اسنپ چت ادامه مي دهد. جزيياتي درباره سرويس جديد همچنان در پرده اي از ابهام قرار دارند. اما آشكار است كه اين نرم افزار كاربردي ويژگي هاي مشابه آنچه در اسنپ چت براي پروفايل هاي متصل به فيسبوك آورد را به همراه مي آورند.
اين نخستين بار نيست كه فيسبوك براي بدست آوردن اسنپ چت تلاش مي كند. پس از تلاش براي خريد سه ميليارد دلاري در نوامبر، فيسبوك نخستين تلاش هاي خودش را براي ضربه زدن به اسنپ چت و موسس آن انجام داد. حتي اشپيگل در بازي خودش فشار بر اين نرم افزار را در دستور كار خود قرار داد.
همزمان با اين خبر در خبرهاي جديد آمده است كه ياهو از خريد بلينك خبر داده است. با اين خريد اين نرم افزار پيام رساني نيز خود را در هفته گذشته از ميان برد.
براي متخصصان روابط عمومي، اين خبر كه هنوز سرويس پيام رسان مستقيم ديگري با شتاب براي درك چگونگي استفاده برند از آنها كار مي كند، قابل استفاده است. چطور متخصصان ارتباطگر مي توانند به استفاده از مزاياي نرم افزارهاي پيامرسان ادامه دهند؟ پي آر نيوز بدنبال روندهايي در پيام رسان هاي مستقيم است و اثر آن را بر ارتباطگران در نشست رسانه اجتماعي كه در سه ژوئن در نيويورك برگزار مي شود، بررسي مي كند.
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/19/facebooks-newest-project-slingshot-looks-to-take-on-snapchat-again/?
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/11261/جديدترين-پروژه-فيسبوك؛-نگاهي-دوباره-به-اسنپچت