درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 21:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11241صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 13 خرداد 1393 - 06:32
9 انتقاد سازنده متداول در نگارش روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برانل- هیچ مشاوره کوتاهی نیست که بگوید چگونه به گونه ای موثر در روابط عمومی بنویسیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در عوض بحث های زیادی در باب مباحث نظری نظیر اینکه چه چیز کار می کند و چه چیز کار نمی کند وجود دارد. ما به طور مستقیم مخاطبانی داریم که به پی آر نیوز می آیند و از آنها این سوال را پرسیدیم: سازنده ترین پیشنهادی که تا کنون درباره نگارش در روابط عمومی دریافت کرده اید چه بوده است؟

 

در این یادداشت 9 مورد از پیشنهادات برای نگارش در روابط عمومی مطرح شده است که همزمان نگاهی انتقادی به مساله نگارش در روابط عمومی دارد.

 

نگارش خود را تعاملی کنید؛ به گونه ای که انگار دارید با مردم گفتگو می کنید.

 

تعادلی میان اغراق درباره برند یا مشتری و بیان واقعیت های مشتری برقرار کنید. این کار باعث می شود که اعتبار پیدا کنید.

 

برای اینکه رفتار فروتنانه ای داشته باشیم باید به مواردی از سخت خبر فکر کنید. همانند یک خبرنگار فکر کنید نه مثل یک فروشنده.

 

کوتاه، جذاب و با اشاره به یک موضوع بنویسید. به زبان گل و بل بل ننویسید یا فکر نکنید که مقاله علمی می نویسید.

 

از خودتان بپرسید «چرا این را می نویسم؟ چرا این موضوع برای آنها مهم است؟» و آنگاه به همان سو قلم را بلغزانید.

 

نگارش خود را برای مخاطبان مشخص انجام دهید. یک سبک نگارش نمی تواند همه مردم را راضی نگه دارد.

 

هرگز با کارتان پیوند نخورید.

 

مختصر نویس و دقیق باشید.

 

فرض کنید که سردبیران تنها دو پاراگراف نخست را می خوانند، بنابراین حقایق برجسته را در همان دو پاراگراف شرح دهید.

 

منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/21/9-common-constructive-criticisms-of-pr-writing/

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد