درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11241صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 13 خرداد 1393 - 07:08
9 انتقاد سازنده متداول در نگارش روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برانل- هیچ مشاوره کوتاهی نیست که بگوید چگونه به گونه ای موثر در روابط عمومی بنویسیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در عوض بحث های زیادی در باب مباحث نظری نظیر اینکه چه چیز کار می کند و چه چیز کار نمی کند وجود دارد. ما به طور مستقیم مخاطبانی داریم که به پی آر نیوز می آیند و از آنها این سوال را پرسیدیم: سازنده ترین پیشنهادی که تا کنون درباره نگارش در روابط عمومی دریافت کرده اید چه بوده است؟

 

در این یادداشت 9 مورد از پیشنهادات برای نگارش در روابط عمومی مطرح شده است که همزمان نگاهی انتقادی به مساله نگارش در روابط عمومی دارد.

 

نگارش خود را تعاملی کنید؛ به گونه ای که انگار دارید با مردم گفتگو می کنید.

 

تعادلی میان اغراق درباره برند یا مشتری و بیان واقعیت های مشتری برقرار کنید. این کار باعث می شود که اعتبار پیدا کنید.

 

برای اینکه رفتار فروتنانه ای داشته باشیم باید به مواردی از سخت خبر فکر کنید. همانند یک خبرنگار فکر کنید نه مثل یک فروشنده.

 

کوتاه، جذاب و با اشاره به یک موضوع بنویسید. به زبان گل و بل بل ننویسید یا فکر نکنید که مقاله علمی می نویسید.

 

از خودتان بپرسید «چرا این را می نویسم؟ چرا این موضوع برای آنها مهم است؟» و آنگاه به همان سو قلم را بلغزانید.

 

نگارش خود را برای مخاطبان مشخص انجام دهید. یک سبک نگارش نمی تواند همه مردم را راضی نگه دارد.

 

هرگز با کارتان پیوند نخورید.

 

مختصر نویس و دقیق باشید.

 

فرض کنید که سردبیران تنها دو پاراگراف نخست را می خوانند، بنابراین حقایق برجسته را در همان دو پاراگراف شرح دهید.

 

منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/21/9-common-constructive-criticisms-of-pr-writing/

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد