درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11156صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 9 خرداد 1393 - 12:44
6 راه برای جلوگیری از زوال در مشاغل روابط عمومی
الیسا فریمن - چه یک کهنه کار روابط عمومی باشید یا تازه وارد این حرفه شده اید، اکنون زمانی است که صنعت روابط عمومی برخی از افراد را در خود می پذیرد و ارتقاء می دهد و برخی را به زوال می کشاند.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، الیسا فریمن- چه یک کهنه کار روابط عمومی باشید یا تازه وارد این حرفه شده اید، اکنون زمانی است که صنعت روابط عمومی برخی از افراد را در خود می پذیرد و ارتقاء می دهد و برخی را به زوال می کشاند.


ساعت های طولانی، 24 ساعت در شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس بودن، مدیریت بحران، تغییر مهلت برنامه ها، و بالاتر از همه اینها تغییر سناریوهای رویداد تنها بخشی از مسائلی هستند که بر یک کارگزار روابط عمومی فشار وارد می کنند.


بسیار از مردم از فرسودگی شغلی رنج می برند، اما روابط عمومی از بلاهایی رنج می برد که از ناکجا آباد می آیند- معمولا ساعت 4 عصر روز جمعه.
با این حال هنوز افرادی هستند که عاشقانه به این کار می پردازند و دست بردار آن نیستند.


هر کسی برای این شرایط از مکانیسم هایی استفاده می کند تا بتواند آنها را تحمل کرده و با آن کنار بیاید. در این یادداشت پنج راهکار که می تواند به متخصصان روابط عمومی کمک کند ضمن کار سخت روزانه، سلامت فکر و جسم خود را نگاه دارید، ارائه شده است:


• تمرین: باربارا لیدلاو می گوید: «تمرین برای فوق العاده است، به ویژه در شرایط بحران.» این معاون ارشد و شریک فلیشمن هیلارد در نیویورک می افزاید: «کاری کنید آدرنالین در بدن جاری شود، آنگاه می توانید به راحتی فکر کنید. در این شرایط خستگی و زوال شغلی برای شما اتفاق نمی افتد. بنابراین توصیه من این است که رد بول، قهره، و پپسی رژیمی مصرف کنید. در حالی که موسیقی گوش می دهید بدوید و این چیزی است که من همیشه انجام می دهم. این کارها در شرایطی که به شدت ذهنم را درگیر کار کرده ام، به من کمک می کند که لحظه ای کار را فراموش کرده و بر مواردی که نیاز هست تمرکز کنم.»


• این کارها تنها مروبط به شنبه ها نیست. لزیل وود می گوید: «فقط یک شخص کوتاه فکر اینگونه می اندیشد که تنها باید بهترین کارهایش را روز شنبه انجام دهد.» این کارگردان ارتباطات کانادایی که در بنیاد قلب و مغز کار می کند ادامه می دهد: «اگرچه این همیشگی نیست، اما باید بدانید که شنبه همیشه چراغی است که در انتهای تونل زمان می آید.»


• همه چیز تعطیل. دیانا کونکونی از آژانس نکست دور تورنتو می گوید: «اینکه همه چیز را تعطیل کنید قدری سخت است و نیازمند نظمی قاطع است، اما اگر یک بار توانستید این کار را انجام دهید، این کار به شما استراحتی می دهد و می توانید خلاقانه تر عمل کنید.» وی می افزاید: «برای این کار نیاز نیست که یک هفته را تعطیل کنید، اگرچه این کار بسیار عالیست، اما صادقانه بگویم هرچه تعطیلات طولانی تر می شوند به طور کامل شما را از داستان دور می کنند، و این در بسیاری از شرایط عالیست.»


• زمانی برای خانواده. وود می گوید: «به بچه ها کمک کنید، همچنین به هیچ عنوان توصیه نمی کنم چون می خواهید همه چیز را تعطیل کنید، از سفر رفتن هم بپرهیزید.» وی می افزاید: «به نظر دیوانگی می رسد، اما بهتر است از رقابت هایی که باعث ایجاد اضافه بار بر روی شما می شود پرهیز کنید.»


• خودتان را خالی کنید. بر اسا نظر ادمنتون هالی که در روابط عمومی پامپکین کار می کند: «در زمان راه رفتن حرف بزنید.» این کار را به معنای واقعی کلمه انجام دهید. وی می افزاید: «چه باور کنید یا نه، صحبت با دوستان استرس هایتان را به خوبی تسکین می دهد. من خیلی خوشحالم که دوستان خوش خنده ای دارم که همچنین باهوش و توانمند هستند و علاوه بر آنها همکارانم می باشند که زمان زبادی را با آنها می گذرانم و سعی می کنم که تا جاییکه امکان دارد در تعامل با آنها باشم. بخندم و گفتگو کنم.»


• پر شور باشید. اگر در انجام کارهایتان بسیار با علاقه و پر شور باشید، راهی را که کریستین کروسبی رفته است، می روید. وی 40 بار فعالیت خود را از روزنامه نگاری به روابط عمومی و بالعکس تغییر داد و فقط این کارها را برای کسب انگیزه انجام داد. کروسبی که مسئول روابط رسانه ای و ارتباطات استراتژیک دانشگاه OCAD است می گوید: « من بسیار خوشوقتم که بخشی از سازمانی هستم که در مورد آن احساس خوبی دارم. و می توانم با شور و اشتیاق کارهایی را که به من محول شده است، انجام دهم.»


منبع: http://www.prdaily.com/Main/Articles/16618.aspx



 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد