درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11102صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 خرداد 1393 - 17:41
روابط عمومی جریانی دو سویه بین مردم و مدیر ارشد سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وجه الله خدمتگزار در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان افزود: انجام کار در روابط عمومی بسیار ظریف و حساس است و می تواند موفیقت و یا عدم موفیقت سازمان را در پی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وجه الله خدمتگزار در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان افزود: انجام کار در روابط عمومی بسیار ظریف و حساس است و می تواند موفیقت و یا عدم موفیقت سازمان را در پی داشته باشد.

 

وی به تغییر اشکال ارتباطی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: انعکاس به موقع اخبار با استفاده از اشکال جدید ارتباطی که در دنیای امروز وجود دارد می تواند به توفیق کار در روابط عمومی ها منجر شود.

وی وظیفه اطلاع رسانی را وظیفه ای خطیر و مهم دانست و افزود: جمع آوری،تنظیم و انعکاس درست و به موقع اخبار از جمله مهمترین وظایف مدیران روابط عمومی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی جریانی دو سویه بین مردم و مدیر ارشد سازمان است که این ارتباط باید با تلاش مدیران روابط عمومی بر پایه اعتماد متقابل بنا شود.

 

وی انعکاس خواسته های مردم به مسئولین سازمان و نیز اطلاع رسانی از خدمات دستگاه ها به افکار عمومی را ازدیگر وظایف مهم روابط عمومی ها دانست و یادآورشد: این امر باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان ساخت: اگر مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی به وظایف خود به خوبی عمل نکنند فعالیت های مدیران ارشد دستگاه به ثمر نخواهد نشست و به خوبی منعکس نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی در ساختار اداری زیر نظر بالاترین مقام اجرایی سازمان فعالیت می کنند گفت: باید ارتباط صمیمانه بین روابط عمومی و مدیر ارشد دستگاه وجود داشته باشد تا شاهد توفقیات روابط عمومی در سطوح مختلف باشیم.

 

وی برقراری ارتباط با کارکنان را از دیگر وظایف مدیران روابط عمومی دانست و افزود: مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا به بهترین وجه ممکن استان خراسان جنوبی در سطوح ملی و بین المللی شناخته شده و توانمندی ها و ظرفیت های آن در سطوح مذکور معرفی شود.

 

وی ادامه داد: زمانی مدیران روابط عمومی در انجام وظایف محوله موفق خواهند بود که به وظایف، ماموریت ها و رسالت های سازمانی خود واقف بوده و به آنها احاطه و اشراف کامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاه های اداری، تصمیم گری، نظارتی، حاکمیتی و حمایتی و خدماتی ما باید به گونه ای معرفی شوند که مردم احساس نشاط، امید و شادابی کنند در این حالت است که می توان گفت مدیران روابط عمومی به وظایف خود عمل کرده اند.

 

در این جلسه تعدادی از مدیران روابط عمومی برتر دستگاه های اجرایی استان از سوی استاندار خراسان جنوبی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد