درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 17:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10971صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 20 شهریور 1400 - 22:30
معرفی کتاب: شش گفتار روابط عمومی نوین
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «شش گفتار روابط عمومی نوین» اثر دکتر حسن بشیر عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی عرضه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «شش گفتار روابط عمومی نوین» اثر دکتر حسن بشیر عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی عرضه شده است.

 

کتاب «شش گفتار روابط عمومی نوین» مشتمل بر شش گفتار «روابط عمومی ایوانجلیسم بر پایه کالاییسم»، «روابط عمومی الکترونیک و نظام‌های اطلاع‌رسانی»، «ارتباط تصویری: تحول پیام‌ها و برداشت‌ها در روابط عمومی»، «ارتباطات عمومی همگرا: مدلی برای مدیریت نوآورانه روابط عمومی الکترونیک سازمان، شهر و شهروندان»، «نقش هنر خلاقیت و تصمیم‌گیری در توسعه روابط عمومی انسانی» و «درآمدی بر کاربرد نشانه‌شناسی در تحلیل پیام‌های تبلیغاتی» است.

 

دکتر حسن بشیر در این کتاب، دیدگاه خود درباره روابط عمومی نوین را چنین اعلام نموده است:

«روابط عمومی به عنوان یک رویکرد علمی، محصول گسترش ارتباطات نوین در قرن بیستم است که در نتیجه تحول اساسی در حوزه فن‌آوری در عرصه ارتباطات و از جمله روابط عمومی است. نیاز سازمان‌های مختلف، دولتی و غیر دولتی، به بهینه‌سازی روابط خود با مشتریان و مصرف‌کنندگان و بالاخره علاقمندان یا طرفداران و شهروندان باعث شد که تجدیدنظر در شیوه‌های ارتباطی میان سازمان و جامعه صورت گیرد و منجر به طراحی ساختارهای جدید و مدرن در حوزه روابط عمومی شود.

 

جهان مجازی جهشی اساسی در شیوه‌های ارتباطی ایجاد کرد و سازمان‌های روابط عمومی از این فرصت پیش آمده بیشترین استفاده را نمودند. در این جهان مجازی، نه تنها شیوه بازنمایی از نوعی مجاز برخوردار شد، بلکه تصویرسازی به گونه‌ای طراحی شد که می‌توانست ممشتریان و شهروندان و علاقه‌مندان را بیش از پیش به کالا و تولیدات مختلف سازمان مجذوب سازد.»

 

نویسنده کتاب «شش گفتار روابط عمومی نوین» از منابعی نظیر «روایت در فرهنگ عامیانه، رسانه و زندگی روزمره» از آرتور آسابرگر و ترجمه محمدرضا لیراوی، «از نشانه‌های تصویری تا متن؛ به سوی نشانه‌شناسی ارتباط دیداری» از بابک احمدی، «نظریه‌های فرهنگ عامه» از دومینیک استریناتی و ترجمه ثریا پاک نظر، «مطالعات فرهنگی درباره فرهنگ عامه» از جان استوری و ترجمه حسین پاینده، «نقد عکس؛ درآمدی بر درک تصویر» از تری برت و ترجمه اسماعیل عباسی، «تبلیغات تجاری و اونجلیسم به مثابه کالا» از حسن بشیر و سید محمد فکورپور، «نقد ادبی و مطالعات فرهنگی؛ قرائتی نقادانه از آگهی‌های تجاری در تلویزیون ایران» از حسین پاینده، «بررسی یک آگهی تلویزیونی از منظر مطالعات فرهنگی» از همو، «مبادی سواد بصری» از دونیس ای داندیس و ترجمه ترجمه مسعود سپهر و چندین منبع دیگر بهره برده است.

 

همشهری آنلاین

 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب:

 

http://kpri.ir/?p=6665


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد