درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 14:58   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10963صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1393 - 15:12
روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری سازمان‌ها نقش کلیدی و مهمی دارند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس ظهر امروز و به مناسبت روابط عمومی 40 نفر از دانشجویان رشته روابط عمومی از مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های گچساران بازدید و تصویر و مستند تهیه کردند.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس ظهر امروز و به مناسبت روابط عمومی 40 نفر از دانشجویان رشته روابط عمومی از مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های گچساران بازدید و تصویر و مستند تهیه کردند.

 

سید یدالله افضلی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دنیا برای روابط عمومی ارزش زیادی قایل بوده و در کشورهای پیشرفته سازمانی نیست که نقش روابط عمومی در آن دیده نشود.

 

وی با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی بستگی به شناخت نگاه‌ها، انتظارات، خواسته‌ها و توقعات مخاطبان آن سازمان دارد، تصریح کرد: اگر سازمانی این موارد را رعایت نمی‌تواند برای ارائه خدمات و تولید کالا تصمیم درستی بگیرد.

 

 رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران ابراز کرد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری سازمان‌ها نقش کلیدی و مهمی دارند و روابط عمومی‌ها نه تنها در تصمیم‌گیری بلکه باید نقش تصمیم‌سازی برای مدیریت سازمان هم داشته باشند.

 

افضلی ادامه داد: بنابراین روابط عمومی کمک می‌کند تا استراتژی و برنامه‌ریزی برای سازمان بر مبنای نگاه و شناختی که از مخاطبان و خواسته‌های آنان دارد شکل گرفته و  مخاطب با دیدن اینکه  تصمیمات سازمان بر مبنای خواسته و نیازهای آنان گرفته می‌شود، ارتباط صمیمی و بهتری برقرار کند.

 

وی در این بازدید ضمن اینکه نقش روابط عمومی در روند ساماندهی و عملیاتی کردن اهداف سازمان‌ها را یادآور شد، بیان کرد: با حرکت روابط عمومی سازمان هم به جلو حرکت کرده زیرا که روابط عمومی قلب یک سازمان است.

 

افضلی گفت: انسان نه تنها موجودی نیست که نیازمند ارتباط بوده بلکه علم ثابت نموده همه جمادات و نباتات  نیاز به ارتباط یکدیگر دارند.

 

وی  با اشاره به  اجتماع و مسئولیت انسان‌ها نسبت به یکدیگ خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها در تعیین نوع ایفای نقش سازمان‌ها در حوزه مسؤولیت اجتماعی بسیار اثرگذار هستند و لازم است حضور مؤثرتری در این عرصه داشته باشند.

 

افضلی متذکر شد: موضوع مسؤولیت اجتماعی از موضوعاتی است که هنوز برای نهادینه شدن در کشور مسیری طولانی را در پیش دارد و رواب ط‌عمومی‌ها می‌توانند در تسریع این مسیر کمک کنند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد