درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10926صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 03:33
روابط عمومی‌ها پیشگامان گسترش فرهنگ نوین سازمانی هستند
شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان شرکتی بزرگ در خاورمیانه شناخته شده است و ما به‌دنبال ارتقا این جایگاه در سطح جهانی هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب در نخستین همایش روابط عمومی‌های استان کرمان در سرچشمه افزود: این هدف با افزایش بهره‌وری گروهی و فردی محقق می‌شود.


در این همایش که با حضور فرمانداران و مسئولان شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد مهندس مرادعلیزاده با اشاره به گذر بیش از 40 سال از فعالیت شرکت مس، این واحد بزرگ معدنی و صنایع معدنی را سازمانی با بلوغ فکری ارزیابی کرد و گفت: تعهد دهه پنجم فعالیت شرکت مس ساختن سازمانی با کارایی بالاست.


وی با بیان اینکه راه دستیابی به سازمانی با کارایی بالا، تحول فرهنگی است، اظهار کرد: در چند ماه اخیر گفت‌وگوهای بسیاری با همکارانم داشتم تا نقاط ضعف و قوت فرهنگ سازمانی را با مشارکت هم شناسایی و در جهت اصلاح امور حرکت کنیم.


وی با بیان اینکه کالایی که ما تولید می‌کنیم محصولی با اثرگذاری جهانی است افزود: هرچه کیفیت محصولات افزایش یابد اثرگذاری ما نیز بر صنایع جهانی نیز افزایش خواهد یافت.


مدیر عامل شرکت مس به نقش روابط عمومی‌ها در تحول فرهنگ سازمانی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها نقش واسطه وابزاری برای خلق آثار سودمند هستند.


وی بر لزوم تغییر چارچوب‌های ذهنی و سنتی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید از عادت به خبر به سمت تعهد به اثرگذاری حرکت و بجای رفتارهای نتیجه‌گرا به سمت رفتارهای فرآیندگرا حرکت کنند.


وی ریشه مشکلات کنونی کشور را نبود آگاهی خواند و افزود: روابط عمومی متعهد، با خلق بستری نوین برای ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی، پیشگام در گسترش فرهنگ نوین سازمانی و تحول آن است.


مهندس مرادعلیزاده با تاکید بر لزوم اخلاق‌گرایی نیروهای روابط عمومی، آموزه‌های سوره حجرات را بهترین الگوی اخلاق حرفه‌ای برای روابط عمومی‌ها اعلام کرد.


در این مراسم که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد دکتر علی‌اکبر جلالی استاد فناوری اطلاعات به سخنرانی پرداخت.

 

منبع: معدن نیوز

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد