شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي‌ها پيشگامان گسترش فرهنگ نوين سازماني هستند
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 08:03 کد خبر:10926
شركت ملي صنايع مس ايران به‌عنوان شركتي بزرگ در خاورميانه شناخته شده است و ما به‌دنبال ارتقا اين جايگاه در سطح جهاني هستيم.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  احمد مرادعليزاده مديرعامل شركت مس با بيان اين مطلب در نخستين همايش روابط عمومي‌هاي استان كرمان در سرچشمه افزود: اين هدف با افزايش بهره‌وري گروهي و فردي محقق مي‌شود.


در اين همايش كه با حضور فرمانداران و مسئولان شهرستان‌هاي استان كرمان برگزار شد مهندس مرادعليزاده با اشاره به گذر بيش از 40 سال از فعاليت شركت مس، اين واحد بزرگ معدني و صنايع معدني را سازماني با بلوغ فكري ارزيابي كرد و گفت: تعهد دهه پنجم فعاليت شركت مس ساختن سازماني با كارايي بالاست.


وي با بيان اينكه راه دستيابي به سازماني با كارايي بالا، تحول فرهنگي است، اظهار كرد: در چند ماه اخير گفت‌وگوهاي بسياري با همكارانم داشتم تا نقاط ضعف و قوت فرهنگ سازماني را با مشاركت هم شناسايي و در جهت اصلاح امور حركت كنيم.


وي با بيان اينكه كالايي كه ما توليد مي‌كنيم محصولي با اثرگذاري جهاني است افزود: هرچه كيفيت محصولات افزايش يابد اثرگذاري ما نيز بر صنايع جهاني نيز افزايش خواهد يافت.


مدير عامل شركت مس به نقش روابط عمومي‌ها در تحول فرهنگ سازماني اشاره كرد و گفت: روابط عمومي‌ها نقش واسطه وابزاري براي خلق آثار سودمند هستند.


وي بر لزوم تغيير چارچوب‌هاي ذهني و سنتي روابط عمومي‌ها تاكيد كرد و افزود: روابط عمومي‌ها بايد از عادت به خبر به سمت تعهد به اثرگذاري حركت و بجاي رفتارهاي نتيجه‌گرا به سمت رفتارهاي فرآيندگرا حركت كنند.


وي ريشه مشكلات كنوني كشور را نبود آگاهي خواند و افزود: روابط عمومي متعهد، با خلق بستري نوين براي ايجاد ارتباط درون و برون سازماني، پيشگام در گسترش فرهنگ نوين سازماني و تحول آن است.


مهندس مرادعليزاده با تاكيد بر لزوم اخلاق‌گرايي نيروهاي روابط عمومي، آموزه‌هاي سوره حجرات را بهترين الگوي اخلاق حرفه‌اي براي روابط عمومي‌ها اعلام كرد.


در اين مراسم كه به مناسبت هفته روابط عمومي و ارتباطات برگزار شد دكتر علي‌اكبر جلالي استاد فناوري اطلاعات به سخنراني پرداخت.

 

منبع: معدن نيوز