درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10832صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 08:35
​​ملانوری:
روابط عمومی ها نیاز به ساماندهی دارند
فرماندار رفسنجان اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت و جلب اعتماد ملی را وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه مفقوده ادارات باید ساماندهی شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حمید ملانوری ظهر دوشنبه در همایش مدیران روابط‌ عمومی‌های استان کرمان در شهر مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت:

 

اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت و جلب اعتماد ملی از جمله وظایف روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و بازوی توانمند مدیران است.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی مانند خون سالم در رگ‌های ادارات و نهادهای خود جاری شده و موجب حیات سازمان می‌شود و همواره نقش ارزنده‌ای در ادارات و سازمان‌ها ایفا می کند.

 

ملانوری با تاکید بر اینکه تجزیه و تحلیل محیط بیرونی و داخلی سازمان‌ها کار روابط عمومی‌ها است، تصریح کرد: روابط عمومی ها نباید فقط نقش خود را در مناسبت‌ها برای نصب پارچه و پلاکارد بدانند زیرا نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای سازمانهای خود اساسی و پررنگ است.

 

فرماندار رفسنجان همچنین تبدیل تهدیدها به فرصت، شناخت نخبگان، اصحاب رسانه و فرهنگ، رصد رفتار و عوامل سازمان و تجزیه و تحلیل برنامه های سازمان مربوطه و به روز بودن و پژوهش و تحقیق را از دیگر کارهای روابط عمومی بیان کرد.

 

روابط عمومی ها از فرصت فضای مجازی بهره ببرند

استاد دانشگاه علم و صنعت نیز در این همایش بر بهره بردن روابط عمومی ها از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: یک کارگزار روابط عمومی به جهان مجازی می‌اندیشد، زیرا فرصت‌های زیادی در دنیا مجازی وجود دارد که باید از آن بهره برد.

 

علی اکبر جلالی خلاقیت و با حوصله بودن، مجهز به علم روز و ریسک پذیری را از ویژگیهای یک مدیر روابط عمومی دانست و یادآور شد: نوآوری و توان استفاده از دانش، سرعت، اخلاق انسانی، ارتباط خوب با ارباب رجوع و توجه به فناوری روز از جمله ویژگی‌های روابط عمومی در هزاره سوم است.

 

وی گفت: روابط عمومی سنتی نبوده بلکه الکترونیک، آنلاین و دیجیتال است، روابط عمومی باید هوشمند، دانش‌بنیان و اشرافیت به دنیای مجازی داشته باشد.

 

این استاد دانشگاه با گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، بیان کرد: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در برخی موارد در کشور رتبه نخست را کسب کرده که البته این موضوع خوب است اما ما باید کمتر ملی فکر کرده و بیشتر جهانی فکر کنیم،

جلالی تاکید کرد: اقتصاد دانش‌بنیان و مقاومتی و افزایش سهم تولید و صادرات و خدمات دانش‌بنیان از تأکیدات مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه کرد.

 

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به وجود بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر فارغ‌التحصیل بیکار در کشور، گفت: در سطح کشور 50 هزار بنگاه وجود دارد که تنها 30 درصد بازدهی دارند و می‌توان مابقی بازدهی را نیز کامل کرد.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد