درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10832صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 12:29
​​ملانوری:
روابط عمومی ها نیاز به ساماندهی دارند
فرماندار رفسنجان اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت و جلب اعتماد ملی را وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه مفقوده ادارات باید ساماندهی شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حمید ملانوری ظهر دوشنبه در همایش مدیران روابط‌ عمومی‌های استان کرمان در شهر مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت:

 

اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت و جلب اعتماد ملی از جمله وظایف روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و بازوی توانمند مدیران است.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی مانند خون سالم در رگ‌های ادارات و نهادهای خود جاری شده و موجب حیات سازمان می‌شود و همواره نقش ارزنده‌ای در ادارات و سازمان‌ها ایفا می کند.

 

ملانوری با تاکید بر اینکه تجزیه و تحلیل محیط بیرونی و داخلی سازمان‌ها کار روابط عمومی‌ها است، تصریح کرد: روابط عمومی ها نباید فقط نقش خود را در مناسبت‌ها برای نصب پارچه و پلاکارد بدانند زیرا نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای سازمانهای خود اساسی و پررنگ است.

 

فرماندار رفسنجان همچنین تبدیل تهدیدها به فرصت، شناخت نخبگان، اصحاب رسانه و فرهنگ، رصد رفتار و عوامل سازمان و تجزیه و تحلیل برنامه های سازمان مربوطه و به روز بودن و پژوهش و تحقیق را از دیگر کارهای روابط عمومی بیان کرد.

 

روابط عمومی ها از فرصت فضای مجازی بهره ببرند

استاد دانشگاه علم و صنعت نیز در این همایش بر بهره بردن روابط عمومی ها از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: یک کارگزار روابط عمومی به جهان مجازی می‌اندیشد، زیرا فرصت‌های زیادی در دنیا مجازی وجود دارد که باید از آن بهره برد.

 

علی اکبر جلالی خلاقیت و با حوصله بودن، مجهز به علم روز و ریسک پذیری را از ویژگیهای یک مدیر روابط عمومی دانست و یادآور شد: نوآوری و توان استفاده از دانش، سرعت، اخلاق انسانی، ارتباط خوب با ارباب رجوع و توجه به فناوری روز از جمله ویژگی‌های روابط عمومی در هزاره سوم است.

 

وی گفت: روابط عمومی سنتی نبوده بلکه الکترونیک، آنلاین و دیجیتال است، روابط عمومی باید هوشمند، دانش‌بنیان و اشرافیت به دنیای مجازی داشته باشد.

 

این استاد دانشگاه با گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، بیان کرد: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در برخی موارد در کشور رتبه نخست را کسب کرده که البته این موضوع خوب است اما ما باید کمتر ملی فکر کرده و بیشتر جهانی فکر کنیم،

جلالی تاکید کرد: اقتصاد دانش‌بنیان و مقاومتی و افزایش سهم تولید و صادرات و خدمات دانش‌بنیان از تأکیدات مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه کرد.

 

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به وجود بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر فارغ‌التحصیل بیکار در کشور، گفت: در سطح کشور 50 هزار بنگاه وجود دارد که تنها 30 درصد بازدهی دارند و می‌توان مابقی بازدهی را نیز کامل کرد.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد