درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10673صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 05:15
"به بهانه 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی"
روابط عمومی بانک توسعه صادرات در یک نگاه
روز 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی است. اختصاص یک روز در تقویم رسمی کشور به این ابزار تنویر افکار، به دلیل وابستگی موفقیت سازمان ها در عرصه فعالیت تخصصی خود به عملکرد روابط عمومی آنهاست.
  

 روابط عمومی بانک توسعه صادرات در یک نگاه

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط عمومی که ترکیبی از علم ، هنر و فن قلمداد می شود ، به مثابه یک حلقه اثر گذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می سازد و در قالب یک تلاش برنامه ریزی شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی ،تفاهمی و مشارکتی نزدیک می کند.

 

در سازمان های اقتصادی و در عصر مشتری سالاری، روابط عمومی ها باید با شناسایی نقاط رضایت مشتریان تا حصول آن تلاش کنند و با درک عمیق نیاز مخاطبان همگام با شنیدن انتقادات در رفع نقاط ضعف بکوشند.

 

روابط عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران به عنوان روابط عمومی یک نهاد اقتصادی سعی دارد با برنامه‌ریزی مناسب و بکارگیری ایده‌های جدید در تحقق چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های بانک توسعه صادرات ایران گام بردارد.

 

روابط عمومی این بانک تلاش کرده است ماموریت خود را در برقراری ارتباطات دوسویه با مخاطبان درون و برون سازمانی به منظور انعکاس رویدادها، فعالیت ها، دیدگاهها، خط مشی ها، سیاست ها و برنامه های بانک و اطلاع یابی از نظرات و نیازهای مشتریان خصوصاَ فعالان عرصه صادرات کشور به بهترین نحو به انجام رساند.

 

در همین زمینه روابط عمومی بانک توسعه صادرات به منظور انعکاس عملکرد این بانک و تبیین سیاست‌ها و مطالبات با بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی اقدام به برقراری ارتباط میان رسانه‌های گروهی، سازمان‌های مختلف مرتبط با صادرات، تشکل‌های صادراتی کرده است.

 

اداره روابط عمومی و بین‌الملل بانک در جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده در بخش ارتباط با رسانه‌های گروهی، ارتباط مشتریان و ارتباط با کارکنان بانک اقداماتی چون انتشار مستمر اخبار و رویدادهای بانک در رسانه‌های گروهی و روزنامه‌های کثیرالانتشار، به‌روز رسانی مطالب خبرنامه الکترونیکی داخلی رویداد، حضور فعال در نمایشگاه‌های صادراتی و بانکی در کشور انجام داده است.

 

مطالب و اخبار جدید بانک توسعه صادرات و خدمات و تسهیلات این بانک به صورت لحظه ای از طریق وب سایت بانک توسعه صادرات  به روز رسانی شده است و انتشار ا انتشار اسلایدهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی و گرامیداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی از طریق سیمای بانک صورت گرفته است.

 

برگزاری همایش سراسری مدیران بانک توسعه صادرات ایران ، تولید فیلم ویدئویی به نام "باجه" برای انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات مشتریان، چاپ بروشورهای خدمات بانک برای مشتریان و صادرکنندگان، چاپ و انتشار ماهنامه "توسعه صادرات"،  تهیه هدایای تبلیغاتی و محصولات فرهنگی و گردآوری نظرات و دیدگاه‌های همکاران درخصوص مباحث تخصصی بانک و انعکاس به مدیریت عامل با عنوان "راهکار شما" از جمله فعالیت های اخیر اداره روابط عمومی بانک توسعه صادرات است.

 

از دیگر اقدامات اخیر اداره روابط عمومی این بانک حمایت از انتشار کتاب شاهکارهای هنری در مجموعه‌های لهستان با همکاری فرهنگستان هنر، حمایت از همایش‌های علمی و تخصصی در حوزه صادرات غیرنفتی و انتشار مستمر بولتن آگهی‌های مناقصات بین‌المللی را می توان نام برد.

 

مواردی که در فوق به آن اشاره شد تنها بخشی از فعالیت های اداره روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی و  اقناع مخاطبان خود بوده است. کارکنان این مجموعه در تلاشند با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی، ضمن شناخت صحیح مسوولیت ها، نیازها و منافع متقابل بانک و مشتریان و رسانه ها را شناخته و آن را ارج نهند.

 

 

منبع: بانک توسعه صادرات ایران

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد