درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10668صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 19:59
مدیر روابظ عمومی بهزیستی ایلام با حضور در ایسنا:
روابط عمومی،بیان کننده اهداف سازمانی هر مجموعه
مسوول روابط عمومی سازمان بهزیستی ایلام گفت: روابط عمومی‌ها بازوی توانمند مدیران هر دستگاه و مجموعه و حلقه واسط بین مدیریت سازمان، کارکنان، ارباب رجوع و رسانه‌ها هستند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «سپیده شوهانی» با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایربان(ایسنا)،منطقه ایلام، اظهار کرد: مدیر یک مجموعه چنانچه بخواهد اهداف سازمانی را تبیین کند باید از روابط عمومی آن مجموعه استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه روابط عمومی‌ها باید مسلط به نحوه برقراری ارتباط درست در سازمان بوده و با رسانه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند افزود: یکی از مهمترین مسایلی که موجب نهادینه شدن بیش از پیش روابط عمومی در جامعه می‌شود نفوذ در افکار عمومی است.

 

شوهانی ادامه داد: به همین منظور رسانه‌ها باید به این مسئله اهمیت داده و مردم را با مقوله روابط عمومی و ارتباطات بیش از پیش آشنا کنند.

 

مدیر روابط عمومی بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی از حالت روزمرگی، انفعالی، انجام فعالیت‌های خدماتی صرف، بی‌هدفی و اقدام‌های مقطعی گذشته و به مرحله تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی و برنامه‌های عملیاتی دارز مدت، میان مدت و کوتاه مدت، سنجیده، هدفمند و دارای منطق و استدلال صحیح پا گذاشته است خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی بوده که موجب شده این برنامه‌ها از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و مورد نظر هدایت شوند.

 

وی اضافه کرد: امروزه برنامه‌ریزی رکن اساسی در روابط عمومی است و هیچ کاری بدون تدوین یک برنامه مدون و مکتوب که در آن اهداف، راه‌های نیل به آنها و زمانبندی روشن شده باشد انجام نمی‌گیرد.

مدیر روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات خبرگزاری ایسنا ابراز امیدواری کرد بیش از پیش شاهد فعالیت این خبرگزاری در استان باشیم

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد