درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10597صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 06:55
فرهنگی: علم روابط عمومی هنر هشتم به شمار می‌رود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمی‌توانیم ادعا کنیم مدیریت پدیده‌ای 100 درصد جدید است، البته دانش مدیریت در سال‌های معاصر شکل گرفته، اما فعالیت مدیریتی از قرن‌ها پیش و از زمان نیاکان ما در غارها وجود داشته و در غار فردی مدیر بوده و دیگران از او تبعیت می‌کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمی‌توانیم ادعا کنیم مدیریت پدیده‌ای 100 درصد جدید است، البته دانش مدیریت در سال‌های معاصر شکل گرفته، اما فعالیت مدیریتی از قرن‌ها پیش و از زمان نیاکان ما در غارها وجود داشته و در غار فردی مدیر بوده و دیگران از او تبعیت می‌کردند.

 

پدر علم مدیریت رسانه کشور گفت: در آینده خیلی نزدیک روابط عمومی یکی از پررونق‌ترین و پراستقبال‌ترین مشاغل به دلیل برقراری ارتباط میان مردم و حاکمان خواهد بود

 

علی اکبر فرهنگی در جمع دانشجوبان رشته روابط عمومی واحد 14 دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به سابقه پدیده مدیریت در بشریت گفت: نمی‌توانیم ادعا کنیم مدیریت پدیده‌ای 100 درصد جدید است، البته دانش مدیریت در سال‌های معاصر شکل گرفته، اما فعالیت مدیریتی از قرن‌ها پیش و از زمان نیاکان ما در غارها وجود داشته و در غار فردی مدیر بوده و دیگران از او تبعیت می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه آینده‌پژوهان در دانشگاه هاروارد آمریکا مطالعاتی درباره مشاغل آینده انجام داده‌اند، افزود: در این پژوهش‌ها مشخص شده که شاید در آینده کامپیوترها بتوانند کار پزشکی را برای انسان انجام دهند اما مشاغلی که با روح و روان انسان سروکار دارد جانشینی ندارد.

 

چهره ماندگار مدیریت در ادامه تاکید کرد: در آینده خیلی نزدیک یکی از پررونق ترین و پراستقبال ترین مشاغل به دلیل برقراری ارتباط میان مردم و حاکمان روابط عمومی خواهد بود و این شغل به یکی از مشاغل اصلی جهان تبدیل خواهد شد. روابط عمومی مدافع نیازها و خواسته های جامعه در برابر سازمان‌ها و القا کننده خواسته ها و نیازهای سازمان‌ها به جامعه است.

 

وی با بیان اینکه افراد شاغل در روابط عمومی‌ها باید از پیچیدگی ذهنی بالایی برخوردار باشند، گفت: داشتن ذهن چند وجهی از ویژگی‌های اولیه یک فرد شاغل در روابط عمومی است چراکه وی باید بتواند به سرعت مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل کند. مدیران آینده‌ای که می‌خواهند مسائل پیچیده جهان پیچیده را حل کنند، باید نیمکره راست خود را علاوه بر نیمکره سمت چپ تقویت کنند.

 

فرهنگی همچنین با تاکید بر اینکه علم روابط عمومی هنر هشتم به شمار می‌رود، اظهار داشت: یک متخصص روابط عمومی نباید به یک کتاب و یا یک تئوری بسنده کند و باید بتواند با ذهن چالشگر مسائل مختلف را حل و فصل کند. معتنقدم روابط عمومی فعالیتی توام با بصیرت و هنر است.

 

در پایان این مراسم با حضور رئیس واحد 14 دانشگاه علمی کاربردی و اساتید و دانشجویان از نیم قرن فعالیت دکتر علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت و پدر علم مدیریت رسانه کشور تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد