درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 20:01   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 اردیبهشت 1393 - 14:49
افزایش امید به زندگی در مردم باید در سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ایرنا، ˈاسرافیل وزیری ˈ روز دوشنبه درجلسه ای که با حضور مسوولان روابط عمومی این شهرستان تشکیل شده بود، افزود: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم و دستگاه ها ی اجرائی هستند.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ایرنا، ˈاسرافیل وزیری ˈ روز دوشنبه درجلسه ای که با حضور مسوولان روابط عمومی این شهرستان تشکیل شده بود، افزود: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم و دستگاه ها ی اجرائی هستند.
 
 وی از مسوولان روابط عمومی ادارات خواست، با شناسایی مشکلات و راه کارها در تسهیل امور مردم تلاش کنند.
 
 فرماندار مینودشت در ادامه گفت: افزایش امید به زندگی در مردم هم باید در سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد.
 
 وزیری برقراری ارتباط مستمر با رسانه ها و نیز استفاده از ارتباط جدید مانند اینترنت را از ملزومات کار روابط عمومی خواند و گفت: با انجام این امور بخش زیادی از مشکلات به سادگی حل خواهد شد.
 
 وی با تاکید بر اینکه تعامل بین دستگاه ها را مسوولان روابط عمومی باید ایجاد کنند، گفت : ایجاد ارتباط درست بین دستگاه ها بخش زیادی از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.
 
 در این جلسه با تشکیل کارگروه عکاسی ، فیلمبرداری و خبر مسوولان روابط عمومی با این مباحث بیشتر آشنا شدند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد