درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 اردیبهشت 1393 - 14:49
افزایش امید به زندگی در مردم باید در سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ایرنا، ˈاسرافیل وزیری ˈ روز دوشنبه درجلسه ای که با حضور مسوولان روابط عمومی این شهرستان تشکیل شده بود، افزود: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم و دستگاه ها ی اجرائی هستند.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ایرنا، ˈاسرافیل وزیری ˈ روز دوشنبه درجلسه ای که با حضور مسوولان روابط عمومی این شهرستان تشکیل شده بود، افزود: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم و دستگاه ها ی اجرائی هستند.
 
 وی از مسوولان روابط عمومی ادارات خواست، با شناسایی مشکلات و راه کارها در تسهیل امور مردم تلاش کنند.
 
 فرماندار مینودشت در ادامه گفت: افزایش امید به زندگی در مردم هم باید در سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد.
 
 وزیری برقراری ارتباط مستمر با رسانه ها و نیز استفاده از ارتباط جدید مانند اینترنت را از ملزومات کار روابط عمومی خواند و گفت: با انجام این امور بخش زیادی از مشکلات به سادگی حل خواهد شد.
 
 وی با تاکید بر اینکه تعامل بین دستگاه ها را مسوولان روابط عمومی باید ایجاد کنند، گفت : ایجاد ارتباط درست بین دستگاه ها بخش زیادی از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.
 
 در این جلسه با تشکیل کارگروه عکاسی ، فیلمبرداری و خبر مسوولان روابط عمومی با این مباحث بیشتر آشنا شدند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد