درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10166صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 22:22
درشصت و چهارمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی های اصفهان مطرح شد:
مشارکت مردم در فعالیت روابط عمومی‌ها باعث شکل‌گیری اعتماد می‌شود
احساس مسئولیت مردم در برابر سازمان‌ها و مشارکت آنان در این فعالیت‌ها زمینه مناسبی برای تجهیز امکانات و استفاده از منابع مردمی برای اجرای طرح‌های خدماتی ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، اگر روابط عمومی‌ها بتوانند اعتماد و مشارکت مردم را جلب کنند می‌تواند از امکانات و منابع مردمی برای اجرای طرح‌های خود استفاده کنند.
دبیر انجمن روابط عمومی‌ها در شصت و چهارمین همایش فرهنگی روابط عمومی‌های اصفهان که با حضور مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی اصفهان صبح روز سه شنبه در تالار مشاهیر برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره انجمن روابط عمومی‌های استان در ۲۸ اردیبهت سال ۹۳ گفت: سازمان‌هایی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ماه به نمایندگی‌های این جشنواره در شرکت بیمه ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت گاز استان اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تحویل دهند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این همایش ضمن حیاتی شمردن نقش روابط عمومی‌ها در ادارت و سازمان‌ها افزود: امروزه ارگان‌ها برای ارزیابی میزان موفقیت فعالیتهای خود باید رضایت مردم را در اولویت قرار دهند.
سرهنگ کریمی ادامه داد: احساس مسئولیت مردم در برابر سازمان‌ها و مشارکت آنان در این فعالیت‌ها زمینه مناسبی برای تجهیز امکانات و استفاده از منابع مردمی برای اجرای طرح‌های خدماتی ایجاد می‌کند.
وی افزایش مشارکت مردم را باعث شکل گیری اعتماد بین مردم و ارگان‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: انطباق فعالیت‌های سازمان‌ها با نیاز‌های مردمی، فراهم کردن شرایط لازم برای سازمانهای خدماتی و احساس مسئولیت مردم در برابر ارگان‌های خصوصی و دولتی از دیگر مزایای مشارکت مردم در طرح‌های خدماتی شرکت‌ها و در نتیجه پیشبرد اقدامات روابط عمومی‌ها است.
وی اذعان داشت: کشور ما از معدود کشور‌هایی است که از سرمایه‌های اجتماعی غنی برخوردار است ولی متاسفانه روابط عمومی‌ها در جلب این سرمایه‌های عظیم و اطلاع رسانی به مردم ضعیف عمل کرده‌اند و لازم است از برای رفع این مشکل اقداماتی انجام شود.
گفتنی است انجمن روابط عمومی‌های استان اصفهان از سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و هر سه ماه یک بار همایشی را با حضور مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌های خصوصی و دولتی اصفهان برگزار می‌کند.

منبع: ایلنا
 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد