درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  خبر یک  

رسالت دشوار روابط عمومی‌ها برای تغییر نگاه به صنعت نفت رسالت دشوار روابط عمومی‌ها برای تغییر نگاه به صنعت نفت
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت یکی از دشوارترین وظایف روابط عمومی‎ها را اصلاح تصویر افکار عمومی از صنعت نفت دانست و افزود: همکاران وزارت نفت محدودیت‌های کنونی در دسترسی به بودجه، فناوری و امکانات را با تلاش مضاعف خود جبران می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند بنابراین ما رسالتی بر دوش داریم تا این پیچیدگی‌ها و دشواری کار را نشان دهیم تا مبنای گرفتن تصمیمات منطقی‌تر در سطوح بالا شود.
پنجشنبه، 23 تیر 1401 - 07:22

بررسی الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در روابط عمومی حرفه‌ای بررسی الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در روابط عمومی حرفه‌ای
دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد، دانشیار گروه آموزشی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی و یوسف سامانی‌پور، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی در «نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت» به ارائه مقاله‌ای با عنوان «الگوی مسئولیت اجتماعی سازمانی در روابط عمومی حرفه‌ای» خواهند پرداخت.
شنبه، 18 تیر 1401 - 10:23

استاندار کرمانشاه: باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود استاندار کرمانشاه: باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود
دستگاه‌های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند و این مهم را به مدیران در شورای اداری استان یادآوری خواهیم کرد.
چهارشنبه، 15 تیر 1401 - 14:38

اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط‌عمومی استان کرمانشاه برگزار شد اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط‌عمومی استان کرمانشاه برگزار شد
«عبدالله الماسی» روز چهارشنبه در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط‌عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری افزود: جایگاه و شان روابط‌عمومی مغفول مانده و شایستگی درخوری پیدا نکرده است و ضرورت دارد جایگاه روابط‌عمومی تقویت و در اعمال نظرها نقش پررنگی داشته باشند.
چهارشنبه، 15 تیر 1401 - 13:32

روابط‌عمومی اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت است روابط‌عمومی اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت است
محمدزاده با اشاره به اینکه روابط‌عمومی ها اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت هستند افزود: اگر تصمیم دارید از یک چنین ابزاری بهره مند شوید بهترین ها را باید به کار گیرید لذا سعی شده است در بدنه حوزه روابط‌عمومی ستاد از افرادی متخصص و متعهد به کار گیری شود تا بتوان اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را بویژه در دایره تعلیم و تربیت اسلامی محقق کرد.
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 22:51

تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
روابط‌عمومی‌های قوی و باکیفیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به رؤسای واحدها در جریان تبیین مسائل به دانشجویان کمک کنند و با کار جهادی، این مسئله را به پیش ببرند.
پنجشنبه، 9 تیر 1401 - 16:28

 نشست هماهنگی رسانه ای ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد کیش برگزار شد نشست هماهنگی رسانه ای ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد کیش برگزار شد
محمد نیکجو در این نشست ضمن قدردانی از اصحاب رسانه برای همکاری در بحران زلزله گفت: رسانه ها بازوی توانمند جمع آوری و ارائه اطلاعات در قرارگاه رسانه ای ستاد مدیریت بحران هستند و خواستار ارائه پیشنهادات و راهکارهای آنها جهت اجرای اهداف رسانه ای ستاد مدیریت بحران شد.
سه شنبه، 7 تیر 1401 - 15:03

بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد
مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با تأکید بر جایگاه ارزشمند روابط‌عمومی مجتمع رعد گفت: رعد به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد با بهره‌مندی از حضور بزرگانی همچون مهندس میرزاخانی جایگاه ویژه‌ای در نگاه مردم به عنوان یک خیریه دارد و روابط‌عمومی رعد نیز انصافاً تلاش‌های خوبی داشته و توانسته تاکنون افتخارات ارزشمندی را بخاطر همین تلاش‌ها به دست آورد که مرهون زحمات مدیریت و کارکنان روابط‌عمومی این خیریه است.
شنبه، 4 تیر 1401 - 13:46

تجلیل بهادری جهرمی سخنگوی دولت از مهندس کاظم زاده به دلیل کسب عنوان برترین روابط عمومی کشور تجلیل بهادری جهرمی سخنگوی دولت از مهندس کاظم زاده به دلیل کسب عنوان برترین روابط عمومی کشور
با حضور دکتر بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و دبیر هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در مشهد مقدس از مهندس وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوحی توسط وزیر محترم جهادکشاورزی بعنوان برترین روابط عمومی کشور در سال ۱۴۰۱ تقدیر بعمل آمد.
شنبه، 4 تیر 1401 - 12:37

 به روابط‌عمومی با دید نازل نگاه نشود به روابط‌عمومی با دید نازل نگاه نشود
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه باید به کار خودمان ایمان داشته باشیم و ارزش کار خودمان را بدانیم، گفت: مسئله روابط‌عمومی، مسئله اجتماعی، ارتباطی و اعتمادسازی بین مردم، مخاطبین و رسانه‌ها با سازمان هاست؛ لذا لازم است تا نوع نگاهمان را به روابط‌عمومی، متحوّل کنیم.
شنبه، 4 تیر 1401 - 11:10

سخنگوی دولت: روابط‌عمومی وظیفه روشنگری دارد سخنگوی دولت: روابط‌عمومی وظیفه روشنگری دارد
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دومین روز گردهمایی سراسری مدیران روابط‌عمومی وزرات جهاد کشاورزی که در مشهد برگزار شد، به اهمیت رسانه، مطبوعات و فضای مجازی پرداخت و گفت: روابط‌عمومی وظیفه روشنگری دارد.
پنجشنبه، 2 تیر 1401 - 22:36

تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور بر مهندسی ارتباطات و استعدادیابی جامعه‌ هدف تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور بر مهندسی ارتباطات و استعدادیابی جامعه‌ هدف
رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه همایش علمی کاربردی مسئولان روابط‌عمومی سراسر کشور از راه‌اندازی میز سیاسی و اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها و تحلیل مسائل روز برای مشاوره به مدیران به عنوان یکی از فرازهای کار روابط‌عمومی یاد کرد و گفت: باید موضوع جهاد تبیین را به صورت جدی در دستور کار داشته باشیم و آنچه می‌گوییم از سر صدق و راستی باشد.
پنجشنبه، 2 تیر 1401 - 22:35

برگزاری همایش مدیران روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور برگزاری همایش مدیران روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور
همایش مسئولان روابط عمومی‌های بهزیستی سراسر کشور با حضور «مسعود فیروزی» مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی، «احسان جعفری» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
چهارشنبه، 1 تیر 1401 - 14:29

 آغاز همایش ملی مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی آغاز همایش ملی مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی
اولین همایش ملی مدیران روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی با حضور علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی و مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در شهر مشهد آغاز به کار کرد.
چهارشنبه، 1 تیر 1401 - 11:08

گردهمایی مدیران روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های سراسر کشور برگزار شد گردهمایی مدیران روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های سراسر کشور برگزار شد
گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور در شهر تبریز برگزار شد.
سه شنبه، 31 خرداد 1401 - 15:22

 نشست ویژه شورای روابط عمومی‌های صنعت بیمه برگزار شد نشست ویژه شورای روابط عمومی‌های صنعت بیمه برگزار شد
کلید موفقیت صنعت بیمه در دست روابط‌عمومی هاست و بنابراین تکالیف این مجموعه باید با چشم انداز توسعه ای و چالش های خرد و کلان صنعت بیمه هماهنگی داشته باشد.
سه شنبه، 31 خرداد 1401 - 15:08

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: آموزش اساس توسعه روابط عمومی است مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: آموزش اساس توسعه روابط عمومی است
در ابتدای این همایش علی صالحی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: آموزش اساس توسعه نیروی انسانی روابط عمومی است و لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان یزد در سالی که دانش بنیان نامگذاری شده است به ابزار دانش و علم مجهز شوند.
دوشنبه، 30 خرداد 1401 - 16:19

 گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های شرکت تابعه پگاه برگزار شد گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های شرکت تابعه پگاه برگزار شد
این رویداد که به صورت آنلاین(ویدئو کنفرانس) برگزار شد، گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران بود که با هدف توصیف تازه‌ترین رویه‌های این حوزه برای هماهنگی با سیاست های فروش پگاه برقرار شد.
شنبه، 28 خرداد 1401 - 12:41

دکتر یحیایی ایله ای: تشریفات ابزار اقتدار سازمانی است دکتر یحیایی ایله ای: تشریفات ابزار اقتدار سازمانی است
نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد، با حضور یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان و با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای از اساتید برجسته ارتباطات کشور، برگزار شد.
جمعه، 27 خرداد 1401 - 23:46

سومین نشست هماهنگی های مدیران روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد سومین نشست هماهنگی های مدیران روابط‌عمومی‌‌‌ شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) - || سومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌‌‌ های شرکت
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 - 16:54

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد