درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9928صفحه نخست » جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 08:34
چرا رسانه ها مخاطبان خود را از دست می دهند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی های حرفه ای که در هفته اول اپریل 2004 به عمل آمده بود، علت کاهش مخاطبان رسانه های چاپی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی های حرفه ای که در هفته اول اپریل 2004 به عمل آمده بود، علت کاهش مخاطبان رسانه های چاپی و نیز برنامه های اخبار رادیو ـ تلویزیونها را که از سال 2001 برای این رسانه ها به صورت یک مسئله درآمده است به دست داد که همانا بالا رفتن انتظارات و توقعات انسان قرن 21 از رسانه های همگانی، افت کیفیت مطالب رسانه ها و عمدتا به دلیل کمبود روزنامه نگار خوب و نیز دسترسی عمومی به اینترنت و قرار گرفتن اخبار خبرگزاری ها و مطالب وبسایت مقامات و موسسات در شبکه شبکه ها است.


     از 2008 به این سوی که سرچ انجین های فعال در اینترنت مادی تر شده و اخبار رسانه ها را گزینشی و همراه با مقداری زیاد آگهی در اینترنت قرار می دهند درخواست از سازمانهای غیر انتفاعی و حتی دولتها برای راه اندازی سرانجین های بی طرف و بدور از اعلان و آگهی بیشتر شده و مبادله خبر از طریق ایمیل و سلفون افزایش یافته است. اصحاب نظر گفته اند که اگر سرچ انجین های موجود به مادیگری و کار گزینشی ادامه دهند ممکن است مخاطبان خودرا از دست بدهند و این مخاطبان راه دیگری برای دستیابی به اخبار روز برگزینند و برخی نیز با استفاده از نیاز آنان به خبر (بدون انبوه آگهی و گزینش منبع اخبار) ابزارهای تازه ای بیابند و ارائه دهند.


    مصاحبه شوندگان سال 2008 گفته بودند که سرچ انجین ها، یک خبر را با تمامی صفحه روزنامه و انبوه آگهی هایش و به همان صورتی که چاپ شده نقل می کنند و این رسانه ها خبر خودرا از سه چهار خبرگزاری مشخص می گیرند و اخبار رونوشت برابر اصل و تکرار و المثنای یکدیگر است و آنان را خسته کرده است.


    این وضعیت در سال های بعد ادامه داشته و بدتر هم شده است و تاکنون دولت و یا دولت هایی در صدد ایجاد یک سرچ انجین بی طرف برنیامده اند که خدمتی است به مردم!.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد