درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 02:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9928صفحه نخست » جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 08:34
چرا رسانه ها مخاطبان خود را از دست می دهند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی های حرفه ای که در هفته اول اپریل 2004 به عمل آمده بود، علت کاهش مخاطبان رسانه های چاپی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی های حرفه ای که در هفته اول اپریل 2004 به عمل آمده بود، علت کاهش مخاطبان رسانه های چاپی و نیز برنامه های اخبار رادیو ـ تلویزیونها را که از سال 2001 برای این رسانه ها به صورت یک مسئله درآمده است به دست داد که همانا بالا رفتن انتظارات و توقعات انسان قرن 21 از رسانه های همگانی، افت کیفیت مطالب رسانه ها و عمدتا به دلیل کمبود روزنامه نگار خوب و نیز دسترسی عمومی به اینترنت و قرار گرفتن اخبار خبرگزاری ها و مطالب وبسایت مقامات و موسسات در شبکه شبکه ها است.


     از 2008 به این سوی که سرچ انجین های فعال در اینترنت مادی تر شده و اخبار رسانه ها را گزینشی و همراه با مقداری زیاد آگهی در اینترنت قرار می دهند درخواست از سازمانهای غیر انتفاعی و حتی دولتها برای راه اندازی سرانجین های بی طرف و بدور از اعلان و آگهی بیشتر شده و مبادله خبر از طریق ایمیل و سلفون افزایش یافته است. اصحاب نظر گفته اند که اگر سرچ انجین های موجود به مادیگری و کار گزینشی ادامه دهند ممکن است مخاطبان خودرا از دست بدهند و این مخاطبان راه دیگری برای دستیابی به اخبار روز برگزینند و برخی نیز با استفاده از نیاز آنان به خبر (بدون انبوه آگهی و گزینش منبع اخبار) ابزارهای تازه ای بیابند و ارائه دهند.


    مصاحبه شوندگان سال 2008 گفته بودند که سرچ انجین ها، یک خبر را با تمامی صفحه روزنامه و انبوه آگهی هایش و به همان صورتی که چاپ شده نقل می کنند و این رسانه ها خبر خودرا از سه چهار خبرگزاری مشخص می گیرند و اخبار رونوشت برابر اصل و تکرار و المثنای یکدیگر است و آنان را خسته کرده است.


    این وضعیت در سال های بعد ادامه داشته و بدتر هم شده است و تاکنون دولت و یا دولت هایی در صدد ایجاد یک سرچ انجین بی طرف برنیامده اند که خدمتی است به مردم!.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد