درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9746صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 11 فروردین 1393 - 11:38
راستگویی در روابط عمومی
گولمبو که مدیر عامل شرکت ارتباطات استراتژیک لانگ 360 است توضیح داد: «حقیقت. حقیقت شرکت: مصرف کنندگان بیمار گمراهی هستند. آنها نمی توانند دیگر ما را باور کنند. روزنامه نگاری شهروندی و دسترسی شهروندان به اطلاعات... به این معناست که هر چیزی که شما اکنون معتبر است، واقعی و حقیقت است.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوئیس مارسلند- «حقیقت»، این پاسخی صریح و فی البداهه متخصص روابط عمومی، روث گولمبو است که وقتی از او پرسیدند یکی از روندهای کلیدی برای 2014 را پیش بینی کنید آن را به زبان آورد. گولمبو که مدیر عامل شرکت ارتباطات استراتژیک لانگ 360 است توضیح داد: «حقیقت. حقیقت شرکت: مصرف کنندگان بیمار گمراهی هستند. آنها نمی توانند دیگر ما را باور کنند. روزنامه نگاری شهروندی و دسترسی شهروندان به اطلاعات... به این معناست که هر چیزی که شما اکنون معتبر است، واقعی و حقیقت است.»
و این از یک مسئولیت روابط عمومی و روزنامه نگار سنتی، کمتر نیست!


گولمبو نقل کرد، به همراه دیگر رهبران صنعتی در ترندافریکا 2014 روندهای سال در حوزه دیجیتال به طور رایگن در سایت www.trendafrica.co.za در دسترس است. او تنها رهبری نبود که نیاز به شفافیت را در کسب و کار لمس کرده بود، بلکه دیگران نیز لمس کرده بودند. و به این مورد در بیشتر روندهای 2014 اشاره شده است. اما واژگان متفاوت و هموزن که همه بیانگر یک چیز هستند. واژگانی نظیر اصالت صداقت، رواست صحیح برند و مسئولیت اجتماعی.


آیا ممکن است؟
برخی با نگاهی بدبینانه، موجودیت این مساله را زیر سوال بردند- یک کسب وکار جهانی بدون ابهام و پیچاندن؟ آنها به من کتابهایی دادند که در آن نوشته بود چگونه متخصصان روابط عمومی از بلاگرها برای داستان پردازی های بی اساس خودشان استفاده می کنند و سپس با سرور و شادی به تماشای رشد ویروسی آن می پردازند...


و البته، به عنوان یک سردبیر، من هنوز گزارش های خبری تکان دهنده و بدی دریافت می کنم که سعی می کنند با مشتریان محصول یا برند با استفاده از صفات مختلف ارتباط برقرار کنند.


ما تنها در آغاز این طلسم از جهان قشنگمان، و با نگرانی ها از شکست حریم خصوصی در جهان و مظاهر هک رسانه تلفن و جاسوسی، نه تنها توسط دولت ها بلکه کسب و کارها، بسیار سخت است که باور کنیم «حقیقت» حقیقت دارد.


اما تفاوت عمده در اینجا رسانه های اجتماعی هزاره سوم است. که برای «هک کردن» استفاده می شوند و تا آنچه آنها نیاز دارند را کسب کنند، قوانین را زیر پا بگذارند و به جای تولید محصول آنها را مهندسی کنند و کارهای مشابه آن.


واکنش شما پس از شنیدن این که ترکیه توییتر را در آخر هفته فیلتر کرد چه بود؟ احتمالا می گویید: بله آنها می توانند سعی کنند!


دیگر جلوگیری از اینترنت اجتناب ناپذیر شده است.


در حقیقت، استفاده از توییتر یکشبه به 138% رسید. و به همان سرعتی که دولت سعی کرد مانع ورود کاربران به توییتر شود، آنها سریعتر از نرم افزارهایی پیدا کردند که جایگزین توییتر شد. دیگر امکان ندارد که برای منزوی کردن جوامع یا کشور را کاملا از اینترنت جدا کرد.


همین موضوع در مورد برندها صادق است- آنها می خواهند یاد بگیرند که رفتار با صداقت کامل با مشتریان رفتار کنند و برای سخن گفتن با مشتریان در همه زمان ها حقیقت را مطرح کنید، نه اینکه برخی از زمان ها چیزهایی را بگویید و زمان دیگر چیز دیگری را بگویید.


و تا آنجایی که می دانیم، این درباره عمل است، درباره اینکه چگونه برندها زندگی مشتریان خود را و جوامعی را که به آنها خدماتی ارائه می دهند، درک و نیازهای آنها را تغییر می دهند. نه تنها فروش لوازم یا درخشندگی آنها با کمپین های هوشمندانه موفق می شوند.


این اجتناب ناپذیر است و جهان در حال تغییر است. این درباره واقعی تر از واقعیت تلویزیون است. این یک فرصت است.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/18/111146.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد