درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9746صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 11 فروردین 1393 - 07:44
راستگویی در روابط عمومی
گولمبو که مدیر عامل شرکت ارتباطات استراتژیک لانگ 360 است توضیح داد: «حقیقت. حقیقت شرکت: مصرف کنندگان بیمار گمراهی هستند. آنها نمی توانند دیگر ما را باور کنند. روزنامه نگاری شهروندی و دسترسی شهروندان به اطلاعات... به این معناست که هر چیزی که شما اکنون معتبر است، واقعی و حقیقت است.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوئیس مارسلند- «حقیقت»، این پاسخی صریح و فی البداهه متخصص روابط عمومی، روث گولمبو است که وقتی از او پرسیدند یکی از روندهای کلیدی برای 2014 را پیش بینی کنید آن را به زبان آورد. گولمبو که مدیر عامل شرکت ارتباطات استراتژیک لانگ 360 است توضیح داد: «حقیقت. حقیقت شرکت: مصرف کنندگان بیمار گمراهی هستند. آنها نمی توانند دیگر ما را باور کنند. روزنامه نگاری شهروندی و دسترسی شهروندان به اطلاعات... به این معناست که هر چیزی که شما اکنون معتبر است، واقعی و حقیقت است.»
و این از یک مسئولیت روابط عمومی و روزنامه نگار سنتی، کمتر نیست!


گولمبو نقل کرد، به همراه دیگر رهبران صنعتی در ترندافریکا 2014 روندهای سال در حوزه دیجیتال به طور رایگن در سایت www.trendafrica.co.za در دسترس است. او تنها رهبری نبود که نیاز به شفافیت را در کسب و کار لمس کرده بود، بلکه دیگران نیز لمس کرده بودند. و به این مورد در بیشتر روندهای 2014 اشاره شده است. اما واژگان متفاوت و هموزن که همه بیانگر یک چیز هستند. واژگانی نظیر اصالت صداقت، رواست صحیح برند و مسئولیت اجتماعی.


آیا ممکن است؟
برخی با نگاهی بدبینانه، موجودیت این مساله را زیر سوال بردند- یک کسب وکار جهانی بدون ابهام و پیچاندن؟ آنها به من کتابهایی دادند که در آن نوشته بود چگونه متخصصان روابط عمومی از بلاگرها برای داستان پردازی های بی اساس خودشان استفاده می کنند و سپس با سرور و شادی به تماشای رشد ویروسی آن می پردازند...


و البته، به عنوان یک سردبیر، من هنوز گزارش های خبری تکان دهنده و بدی دریافت می کنم که سعی می کنند با مشتریان محصول یا برند با استفاده از صفات مختلف ارتباط برقرار کنند.


ما تنها در آغاز این طلسم از جهان قشنگمان، و با نگرانی ها از شکست حریم خصوصی در جهان و مظاهر هک رسانه تلفن و جاسوسی، نه تنها توسط دولت ها بلکه کسب و کارها، بسیار سخت است که باور کنیم «حقیقت» حقیقت دارد.


اما تفاوت عمده در اینجا رسانه های اجتماعی هزاره سوم است. که برای «هک کردن» استفاده می شوند و تا آنچه آنها نیاز دارند را کسب کنند، قوانین را زیر پا بگذارند و به جای تولید محصول آنها را مهندسی کنند و کارهای مشابه آن.


واکنش شما پس از شنیدن این که ترکیه توییتر را در آخر هفته فیلتر کرد چه بود؟ احتمالا می گویید: بله آنها می توانند سعی کنند!


دیگر جلوگیری از اینترنت اجتناب ناپذیر شده است.


در حقیقت، استفاده از توییتر یکشبه به 138% رسید. و به همان سرعتی که دولت سعی کرد مانع ورود کاربران به توییتر شود، آنها سریعتر از نرم افزارهایی پیدا کردند که جایگزین توییتر شد. دیگر امکان ندارد که برای منزوی کردن جوامع یا کشور را کاملا از اینترنت جدا کرد.


همین موضوع در مورد برندها صادق است- آنها می خواهند یاد بگیرند که رفتار با صداقت کامل با مشتریان رفتار کنند و برای سخن گفتن با مشتریان در همه زمان ها حقیقت را مطرح کنید، نه اینکه برخی از زمان ها چیزهایی را بگویید و زمان دیگر چیز دیگری را بگویید.


و تا آنجایی که می دانیم، این درباره عمل است، درباره اینکه چگونه برندها زندگی مشتریان خود را و جوامعی را که به آنها خدماتی ارائه می دهند، درک و نیازهای آنها را تغییر می دهند. نه تنها فروش لوازم یا درخشندگی آنها با کمپین های هوشمندانه موفق می شوند.


این اجتناب ناپذیر است و جهان در حال تغییر است. این درباره واقعی تر از واقعیت تلویزیون است. این یک فرصت است.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/18/111146.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد