درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 09:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9706صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 11:32
جایزه PRISM به برترین های حوزه روابط عمومی اهدا شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه PRISM اسامی 40 نفر برگزیده این جایزه را از میان 174 شرکت کننده که مورد قضاوت قرار گرفتند اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه PRISM اسامی 40 نفر برگزیده این جایزه را از میان 174 شرکت کننده که مورد قضاوت قرار گرفتند اعلام کرد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، نتایج این جایزه در روز 6 آوریل 2014 در محل هتل مازلو در ساندتن اعلام می شود.


یکی از داوران جایزه، رئیس مرلین واتسون گفت: «پانل ما ترکیبی متنوع از کارشناسان و رهبران صنعت از سراسر طیف های ارتباطی از قبیل دانشگاه ها، شرکت ها، مشاوره ها و رسانه ها بودند.»
 

داوران جایزه:
1. آلستر ماکوئنا- از شرکت DraftFCB
2. آماندا همیلتون- آتاول- کسب و کار DNA
3. آنتون وان رنزبرگ- مدیر ارشد حساب: OnChannel
4. بریجیت فون هولد- مدیر: مدیریت ارتباطات گلسهاوس
5. کندی گیوی- سرمایه گذاری کولاترال رایتر- مدیریت سرمایه گذاری و دارایی آبسا
6. کاترین کنستانتیندز- مدیر اجرایی: لید اس ای
7. شارلین لامب- مدیر ارتباطات کشور: لافارژ
8. شارلین اسمیت- مدیر: ویکالوبریت
9. کورن مینجس- مدرس: دانشگاه دوربان و بخش تکنولوژی بازاریابی و مدیریت خرده فروشی
10. سینتیا مابلا- مدیر ارتباطات: تونگات
11. دانیل مونسلو- مدیر: تاک تو آس
12. دیو مکلوید- مالک: بازی طرح رسانه
13. دات فیلد- مالک: ارتباطات دات فیلد
14. هیتر رابینسون- مدیر و مالک: مشاوره تی اچ جی
15. اینگرید لوتز- مدیر: پوروما
16. جوانا اوستویزن: روابط عمومی اوگیلوی
17. جوانا مک دول- مالک: آژانس مستقل انتخاب
18. کوین ولمن0 شریک: فلیشمن – هیلارد
19. لی گونکل- کیولر- امور عمومی، سیاست و مدیر ارتباطات- بخش آزمایشگاهی شرکت Pfizer SA's: افریقای جنوبی
20. لوسی بالونا- مدیر اجرایی: بازاریابی و ارتباطات: انجمن سرطان آفریقای جنوبی- دفتر مرکزی
21. لوسی پدلار- مدیر ارتباطات داخلی: وولورث
22. مرلین واتسون- شریک: ارتباطات دارچین
23. ناتالی پرینگل- مربی زندگی
24. نیکولا چانینگ- پیرس- مدیر: ارتباطات تیناگو
25. پاتریک سینگ- رئیس: شرکت پخش و دیجیتال: اولد میچوال
26. پیتر ون در شیف- اونر: ارتباطات پرینگل و اسکات
27. رنه وسلو- رئیس شرکت بازارایابی و مدیریت شهرت: کشف بهداشت
28. روبن پلات- مدیر امور شرکت: ساسول
29. سائول کروپمن- مدیر: صنایع CG
30. شاندانا جنس ون ریسبورگ- مدیر گروه اجرایی: بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی: آلتک
31. تسنیم کاریم- مدیر کل: سیاست و پژوهش: ارتباطات دولتی و سیستم های ارتباطی
32. ویکی ست کوینتین- امور مشارکت گروهی و مدیر روابط سرمایه گذار: بهداشت و درمان ادکوک اینگرام
33. وادیم شرینر- مدیر: مجوزه های اجتماعی
 

کمپین جدید قضاوت سال
1. اشرف گاردا- میزبان رسانه ها و رادیو و مجری تلویزیون
2. جرمی مگز- اخبار تلویزیون و انتشارات
3. پلزا مادومو- مدیر ارتباطات: کسب و کار کانکژن
4. سیلوستر چاوک- معمار ارشد: برند معماران DNA
5. وندی تلو- مدیر: بازاریابی استراتژیک و ارتباطات: برند آفریقای جنوبی


ورودی های امسال به هشت خوشه تقسیم شده است. واتسون توضیح می دهد: «قضاوت در پنج حوزه اصلی: پژوهش، هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی انجام می شود.» وی ادامه می دهد: « اما فراتر از این و بالای این، پنل جویای «مواردی است که تعجب همگان را برانگیزد.»- چیزی که بتواند به طور شگفت انگیزی بتواند خودش را از دیگران جدا کند.


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد