درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:34   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9447صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 18 اسفند 1392 - 14:11
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس بین المللی ویدئو و رسانه 2014 برگزار می شود
کنفرانس بین المللی ویدئو و رسانه از 19 تا 20 ژولای 2014 در مادرید، اسپانیا برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، مقالات کنفرانس ویدئو و رسانه که با نام ICVM2014 شناخته می شود در کتابچه ای با شماره شابک 2010-4626 و با مشارکت سازمان هایی نظیر گوگل اسکالر، ورلدکت، دواج، کراس رف و کتابخانه دیجیتال تکنولوژی و مهندسی منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کنفرانس بین المللی ویدئو و رسانه از 19 تا 20 ژولای 2014 در مادرید، اسپانیا برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، مقالات کنفرانس ویدئو و رسانه که با نام ICVM2014 شناخته می شود در کتابچه ای با شماره شابک 2010-4626 و با مشارکت سازمان هایی نظیر گوگل اسکالر، ورلدکت، دواج، کراس رف و کتابخانه دیجیتال تکنولوژی و مهندسی منتشر می شود.


دبیرخانه کنفرانس آخرین فرصت ارسال مقالات کنفرانس 15 آوریل 2014 اعلام کرد. هدف این کنفرانس گردهمایی دانشمندان، مهندسان، محققان برای تبادل آرا و ارائه ایده های جدید و بررسی آخرین نتایج تحقیقات در تمام جنبه های ویدئو و رسانه و بحث های کاربردی در خصوص چالش های پیش رو و راهکارهای موجود می باشد.


به ارائه دهنده برترین مقاله در کنفرانس جایزه برترین مقاله در ضیافت خوش آمدگویی در 20 ژولای 2014 اعطا می شود.


زبان رسمی کنفرانس انگلیسی است و تمام محققین و علاقه مندان می توانند مقالات خود را برای دبیرخانه همایش به آدرس icvm@iedrc.net ارسال کنند.
 

محورهای کنفرانس:
• شبکه های میان فرهنگی
• قومیت، نژاد و دین
• رسانه و جهانی شدن
• رسانه ها و نمایندگی
• فضاهای رسانه ای و رسانه های محلی
• ترغیب و کالایی شدن
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کنفرانس مراجعه کنند.
 

منبع: http://www.icvm.org

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد