درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9143صفحه نخست » پنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 00:45
روش‌های مصاحبه خبری به چاپ دهم رسید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب روش‌های مصاحبه خبری دکتر محسنیان‌راد با ویراست چهارم به چاپ دهم رسید. این کتاب به ترتیب از بار نخست در سال 1371 تا 1389 برای 9 بار زیر چاپ رفته و زمستان 1392 برای بار دهم چاپ شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب روش‌های مصاحبه خبری دکتر محسنیان‌راد با ویراست چهارم به چاپ دهم رسید. این کتاب به ترتیب از بار نخست در سال 1371 تا 1389 برای 9 بار زیر چاپ رفته و زمستان 1392 برای بار دهم چاپ شده است.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها کتاب روش‌های مصاحبه خبری در اندازه رقعی با 430 صفحه، شمارگان 3 هزار و قیمت 15 هزار تومان روانه بازار شده است.

این کتاب در ویراست چهارم در همه بخش‌ها بازنگری و افزوده شده و مقدمه به نسبت بلند کتاب نیز به شکل مصاحبه تنظیم شده و با مدخل سو تغذیه ارتباطی وارد آسیب‌شناسی وضعیت رسانه‌ای ایران می‌شود. وی معتقد است احوال ایرانی‌ها به احوال ارتباطات‌شان بستگی دارد و حجم بالایی از ارتباطات انسانی را در کشورمان کنش ارتباطی دربر می‌گیرد نه کنش‌های متقابل اجتماعی. بر همین اساس سفره رسانه‌ای ایرانی‌ها دچار فقر غذایی است و سهم اندکی از مصرف همه گونه رسانه‌ها را در اختیار دارند و مطبوعات جایگاه پایینی در این سفره دارد. 

تفاوت‌ها، شاخص‌ها، جایگاه رسانه‌ای ایران، مطبوعات تخصصی فناوری رسانه‌ای، رسانه‌های نوین و بسیاری دیگر مورد بحث و واکاوی قرار گرفته‌اند. کتاب روش‌های مصاحبه‌ خبری پس از مقدمه در 9 بخش همراه با پی‌نوشت‌ها و منابع تنظیم و تدوین شده است. در ویراست چهارم فصل 3 کتاب تغییرات اساسی کرده است و بخش منایع مورد استفاده نیز افزوده شده است.

دکتر محسنیان‌راد در این کتاب معتقد است در کشورهای در حال گذار نفتی همچون ایران با پدیده مرگ زودرس مطبوعات مواجه هستیم.

نگاهی به پیشینه مصاحبه در ایران و شناخت آن، توانایی و امکانات مصاحبه‌کنندگان، اینترنت، منبع افزایش آگاهی پیش از مصاحبه، انواع مصاحبه خبری، آماده‌سازی مصاحبه، ثبت و تدوین مصاحبه، مصاحبه نمایندگان خبری خارج از کشور، مقایسه مصاحبه خبری با دیگر مصاحبه‌ها و مدل آرمانی ارتباط 3 سویه ملت ـ مطبوعات ـ دولت عنوان‌های اصلی کتاب به‌ شمار می‌روند.

دکتر محسنیان‌راد دکترای جامعه‌شناسی و نویسنده ده‌ها کتاب و مقاله و نظریه‌پرداز مدل منبع معنا، کهکشان چهارم ارتباطی و بازار پیام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد