درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8892صفحه نخست » یکشنبه، 20 بهمن 1392 - 07:39
کمپین «لبخند» برای ارتقای گردشگری عربستان
نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس در برنامه آموزشی گردشگری عربستان شرکت کردند که با عنوان «لبخند» از سوی مقامات گردشگری عربستان سعودی درریاض برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، این برنامه با هدف ارتقای فرهنگ گردشگری درمیان دانشجویان و توجه به جاذبه‌های گردشگری در کشور عربستان برگزار می‌شود. این برنامه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی همراه است که توسط متخصصان این حوزه، دانشجویان و دیگر افراد وابسته به حوزه توریسم را در کشورهای منطقه خلیج‌فارس آموزش می‌دهد. این درحالی است که مقامات عربستان اعلام کرده‌اند که بیشتر گردشگران سعودی را توریست‌های مذهبی تشکیل می‌دهند و باقی نیز گردشگران کسب و کار هستند. درهمین راستا مقامات عربستان ارتقای گردشگری همایش و کنفرانس‌ها را هدف اصلی خود در ارتقای صنعت گردشگری این کشور اعلام کرده‌اند. طبق پیش‌بینی‌ها، عربستان درسال 2013 شاهد 7 درصد افزایش در تعداد گردشگران جذب شده بود. این میزان رشد به معنی جذب تقریبا 24 میلیون گردشگر تا پایان دوره پیش‌بینی شده در سال 2017 است. طبق همین گزارش‌ها در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که نرخ رشد طی این دوره با 41 درصد رشد به درآمدی بالغ بر 09/13 میلیارد دلار برسد.

عربستان در چند سال گذشته گام‌های جدی در راستای توسعه گردشگری و افزایش سطح مهارت و تخصص فعالان این صنعت برداشته است. احداث نخستین کالج گردشگری عربستان به زبان انگلیسی، با ظرفیت پذیرش حدود 2 هزار دانشجو درسال ازدیگر اقداماتی است که اواخر سال 2013 در شهر ریاض، پایتخت عربستان، صورت گرفت. در این کالج گردشگری آموزش‌های لازم در زمینه جذب گردشگر و خدمات‌رسانی به آنها به کمک استادان اروپایی و آمریکایی به دانشجویان ارائه شده و زبان تدریس نیز انگلیسی است. دولت عربستان همچنین ژانویه گذشته جشنواره‌ای را با هدف جذب گردشگران زمستانی در شهر جده برگزار کرد. به گزارش عرب‌نیوز، در قالب این جشنواره گردشگری که «بشتاب! جده درانتظار توست» نام دارد، هزینه اقامت در مراکز اقامتی جده را در ساحل دریای سرخ بین 30 تا 50 درصد کاهش دادند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۳۲ 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد