درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 08:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8849صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 بهمن 1392 - 17:58
نوآوری چشم نواز مرکز روابط عمومی جهادکشاورزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی یک ماهی است دور جدیدی از فضاسازی برای انعکاس برنامه‌ها و ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی را آغاز کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی یک ماهی است دور جدیدی از فضاسازی برای انعکاس برنامه‌ها و ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی را آغاز کرده است.

 

 به گزارش شارا به نقل از پایگاه بازار سبز ایران، نخستین حرکت این مرکز، آشتی دادن فعالان رسانه‌های گروهی با وزارتخانه و مدیران آن بود، به ویژه اینکه رسانه‌گریزی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی رخت بر بست و خبرنگاران، گزارشگران و روزنامه‌نگاران کشاورزی بار دیگر با مهندس حجتی و همه مردانش بیعت کردند .

 

نهضت قلم زنی در ارتباط با تقویت حوزه کشاورزی، نقد عملکرد و ارایه راهکار با ایجاد دبیرخانه دایمی مجمع نویسندگان حوزه کشاورزی و...مشوقی بود برای احساس مسئولیت بیشتر فعالان رسانه‌ای در ارتقاء جایگاه تولید مواد غذایی؛امنیت غذایی،افزایش بهره روی.

 

و اینک در معابر عمومی و سردر ساختمان‌های وزارت جهادکشاورزی، تابلوها و بنرهای فراوانی با این شعار ملی خودنمایی می‌کند «کشاورزی، عرصه جهاد و حماسه اقتصادی» این شعار نمایانگر عمق و مفهوم خاصی است چرا که به واقع جمعیت و بیست و اندی میلیون نفر جامعه مظلوم کشاورز، در اقصی نقاط کشور، تحقق حماسه سیاسی را محقق کردند .

 

آراء افراد خاموش این خانواده بزرگ، توانست مرد اعتدال و تدبیر را به صحنه آورد و او بود که صحنه وزارتخانه را از وجود کوته فکران و تنگ‌نظران پاک کرد .

 

پلاکاردها، استندها و بنرهایی که شعار «کشاورزی، عرصه جهاد حماسه اقتصادی» را به نظر مردم و مسیولان می‌رساند پیام مهمی با خود دارد و آن اینکه حدود ۵ میلیون خانوار کشاورز که توانستند با حضور خود، تغییر را رقم بزنند، اینک می‌توانند کشاورزی را به عرصه جهاد و حماسه اقتصادی تبدیل کنند.

 

امنیت غذایی، امنیت اطمینان بخش در سرمایه‌گذاری، برون‌سپاری وظایفی از وزارتخانه (که می‌تواند دولت را چابک، کوچک و کارآمد کند) مشورت جدی و استفاده از نظرات کارشناسی فعالان بخش خصوصی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، رفع موانع سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری با توجه به بحران آب، همه و همه می‌تواند عرصه جهاد و حماسه اقتصادی باشد و کشاورز روستانشین نیز عامل و حامل و فاعل آن، اما این مهم، عزم و جزم ملی و حمایت قاطع تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران را می‌طلبد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد