درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 06:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8782صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 07:56
فراخوان نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی-تیرماه 1393
فعالان حوزه روابط عمومی می‌توانند تا پایان اسفند آثار خود در حوزه کتاب و نشریات را به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ارسال کنند. این جشنواره تیرماه سال 1393 برگزار می‌شود.
  

Description: C:\Users\msp\Desktop\n00193220-b.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دبیر نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار می‌شود.

مهدی باقریان افزود: این جشنواره در سه بخش شامل رقابتی، کارگاه‌های آموزشی و همایش تخصصی تولید پیش‌بینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده که در آن انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی‌ در این حوزه همچنین بهترین تبلیغ مکتوب انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر بخش‌های این حوزه ادامه داد: انتخاب نشریه داخلی برتر، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس و کارمند برتر انتشارات روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از دیگر سرفصل‌های این بخش هستند.

باقریان درباره دیگر بخش‌های این جشنواره توضیح داد: در حاشیه این جشنواره برای ارتقای سطح دانش و بهبود فعالیت موسسات انتشاراتی فعال در حوزه روابط عمومی نیز کارگاه‌های تخصصی با موضوع ارتباطات و نقش روابط عمومی‌ پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گفته باقریان، افراد علاقه‌مند می‌توانند تا پایان اسفندماه آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه همت مسیر غرب به شرق، بعد از برج میلاد و پل شیخ‌بهایی، تقاطع شیراز جنوبی و همت، شماره چهار، طبقه دوم، واحد 4 ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نیلوفر موریس
| 1393/1/17 - 08:52 |     0     0     |
با سلام و خسته نباشید.
من کمی دیر این فراخوان رو دیدم امکانش هست مدتش تمدید بشه؟
موریس/کارشناس روابط عمومی شرکت نورد و لوله اهواز


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد