درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8410صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 دی 1392 - 19:10
وزارت ارتباطات رتبه نخست در بخش «پاسخگویی» را کسب کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر، موفق به کسب رتبه نخست در بخش «پاسخگویی» شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر، موفق به کسب رتبه نخست در بخش «پاسخگویی» شد.

 

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت، یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر در دو سطع ملی و بین‌المللی و دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران، برگزار شد.

 

این گزارش می‌افزاید: روابط عمومی وزارت ارتباطات با اهتمام نسبت به امر ارتباط با مردم و مخاطبان، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مخاطبان از طریق روش‌هایی چون دریافت پیشنهادها، برنامه‌ریزی و اجرای ملاقات‌های مردمی، تلفن گویا، صندوق صوتی، و سایر روش‌ها و فنون جدید ارتباطات مردمی، موفق به کسب عنوان برترین در این جشنواره شد.

 

دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  وبیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور صبح روز دوشنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۲ در سازمان ایرانی مجامع بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد و در آیین افتتاحیه این کنفرانس علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس کنفرانس و مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس سخنرانی کردند.

 

این جشنواره که با هدف معرفی فعالیت‌ها و الگوهای برتر روابط عمومی، کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی، تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه‌ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی کارگزاران روابط عمومی با عنوان «روابط عمومی یکپارچه» می‌پردازد، امروز به کار خود پایان می‌دهد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد