درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8389صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1392 - 20:01
ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در روابط عمومی‌ها
در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در روابط عمومی‌های ایران مورد تأکید قرار گرفت.
  

در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در روابط عمومی‌های ایران مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش همشهری در این کنفرانس که دیروز در مرکز همایش‌های وزارت امور خارجه در تهران برگزار شد و تا امروز ادامه دارد، صدها مدیر روابط عمومی و کارشناسان رسانه و استادان ارتباطات دانشگاه‌های کشور حضور داشتند و طی آن علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان عالی سفیر فرهنگی دریافت کرد. وزیر ارشاد هم در این مراسم گفت: اهمیت و جایگاه کلیدی روابط عمومی در کشور حتی در ذهن متولیان این نهاد به خوبی درک نشده است.

به‌گفته علی جنتی یک اصل بی‌بدیل برای توفیق روابط عمومی‌ها به گونه‌ای که در‌ شأن نظام و مردم باشد پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و پرهیز از دروغ و ریاکاری است و در سازمان‌های سیاسی هم روابط عمومی‌ها به‌دنبال جذب اعضای جدید برای تخریب رقبا و به قدرت رساندن نمایندگان خود هستند و در این راه از شیوه‌های تبلیغات سیاسی و قدرت رسانه‌ها استفاده می‌کنند. همچنین از دکتر سعید رضا عاملی استاد دانشگاه تهران به‌عنوان برنده جایزه بین‌المللی و دکتر نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران تجلیل شد. بخش اول کنفرانس دیروز به تجلیل از برترین‌های جشنواره روابط عمومی‌های برتر ایران اختصاص یافت. با این حال براساس اعلام رسمی هیأت داوران جشنواره، در بسیاری از رشته‌ها هیچ سازمان یا فردی موفق به کسب رتبه اول نشد.

به‌گفته یکی از اعضای هیأت داوران این جشنواره، آسیب‌شناسی روابط عمومی و فعالیت‌های ارتباطی سازمان و تدوین برنامه استراتژیک در بین پژوهش‌های انجام شده در این حوزه جایگاهی ندارد. با این حال شهرستانی‌ها بهتر از تهرانی‌ها در بسیاری از حوزه‌ها درخشیدند. دکتر علی‌اکبر جلالی از پیشگامان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در حاشیه این کنفرانس به همشهری گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان‌ها به‌ویژه در حوزه به‌کار‌گیری فناوری‌های نوین می‌تواند به رشد و ارتقای وضعیت روابط‌عمومی‌ها در ایران کمک شایان توجهی بکند.

همچنین دکتر اکبر نعمت‌اللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت که در این کنفرانس رتبه اول مدیر روابط عمومی در بخش ارتباطات بین‌الملل را کسب کرده است به همشهری گفت: مجموعه صنعت نفت به‌دلیل ماهیت کاری خود بیشترین ارتباط را با حوزه بین‌الملل دارد و ضرورت دارد برنامه‌های تازه‌ای برای شناساندن ظرفیت‌های داخلی به مجامع بین‌المللی تدوین و اجرا شود.
دکتر احمد یحیایی ایله‌ای مولف کتاب‌های روابط عمومی و برگزار‌کننده کارگاه تخصصی روابط‌عمومی نیز در گفت‌وگو با همشهری تصریح کرد: متأسفانه حوزه روابط عمومی و رسانه از دستاوردهای علمی روز دنیا تا حدی دور افتاده است و به همین دلیل روابط عمومی‌ها در سازمان‌های ایرانی بیشتر به چشم پوستر چسبان و برگزار‌کننده مراسم و تشریفات دیده می‌شوند. درحالی‌که روابط عمومی یک فعالیت علمی و مبتنی بر دانش روز است.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد