درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 17:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8364صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 دی 1392 - 19:22
کمپین
کمپین روابط عمومی چیست و چه کاربردی در کسب و کار دارد؟
یک کمپین روابط عمومی چیزی بیشتر از یک فهرست فعالیت است. «کمپین روابط عمومی چیست» سوال مهمی است که هر کسب و کار و سازمانی که در جستجوی روابط عمومی است، بایستی آ را بپرسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کمپین روابط عمومی چیزی بیشتر از یک فهرست فعالیت است.
«کمپین روابط عمومی چیست» سوال مهمی است که هر کسب و کار و سازمانی که در جستجوی روابط عمومی است، بایستی آ را بپرسد. بخشی جدایی ناپذیر از هر تلاش روابط عمومی، کمپین تعریف می شود و مجموعه ای از هرچیزی است که روابط عمومی شرکت شما آن را برگزیده است و یا شرکت روابط عمومی از طریق مرحله ای از تلاش های شما برای تولید اخبار و اطلاعات مثبت در مورد کسب و کار شما انجام می دهد. به مراتب بیشتر از یک فهرست حاوی فعالیت ها، یک کمپین روابط عمومی نیاز به تحقیقات دقیق و برنامه ریزی شده دارد که شامل استراتژی های دستیافتنی و مناسب  و اعمالی می شود که بر پایه اهداف واقع بینانه انجام می شوند.


طی ایجاد یک کمپین روابط عمومی، آژانس یا شرکت روابط عمومی مراحلی مجزا برای کمپین تعریف کرده نتایجی را که می توانید از هر کدام از آنها انتظار داشته باشید را شرح می دهد و سپس با شما بر روی هر مرحله کار می کند.


کمپین خودبه خود از طریق یک سری از فعالیت های از پیش تعیین شده و استراتژی هایی از قبیل گزارش و پخش گزارش های خبری و داستان های خبری برای رسانه های کلیدی «شروع به کار» خواهد کرد.
همچنان که این فعالیت ها و استراتژی ها را تعریف می کنید، در طی ایجاد کمپین روابط عمومی، آژانس یا شرکت شما روابطی را با رسانه های کلیدی برقرار می کند تا مطمئن شود که اطلاعات برای مخاطبان هدف شما منتشر شده اند.


•    تفاوت بین کمپین روابط عمومی و کمپین بازاریابی چیست؟
این دو عبارت در مصاف با عبارت «کمپین تبلیغاتی» که سعی می کند هر دوی این ها را شرح دهد، دچار خلط می شوند. یک کمپین روابط عمومی و کمپین بازاریابی در واقع چیزهای متفاوتی هستند. کمپین بازاریابی و کمپین های روابط عمومی به این دلیل با هم خلط می شوند چون اهداف تقریبا مشابهی دارند- که یک کسب و کار را به موفقیت برسانند- اما این رویکرد وجود دارد که این دو بخش متفاوت را برای هدف یکسانی به کار بگیرند.
بازاریابی، رشته ای است که بر «تبلیغات» برای کسب و کار یا سازمان برای توسعه شهرت کالا و خدمات متمرکز شده است. بنابراین یک کمپین بازاریابی استراتژی ها و اقداماتی را در بر می گیرد تا فروش را افزایش داده و موفقیت های مالی را برای شرکت به همراه بیاورد. روابط عمومی، در سوی دیگر، رشته ای است که هنوز یک کسب و کار و سازمان را «تبلیغ» می کند و همچون راهی برای افزایش پدیداری و شهرت کسب و کار را به طور کل افزایش می دهد. کمپین روابط عمومی، می تواند راهی برای کسب و کار تلقی شود که اعتماد مخاطبان خاص را نسبت به سازمان افزایش می دهد.


•    چگونه یک کسب و کار می تواند استفاده ای واقعی از کمپین روابط عمومی ببرد؟
کمپین روابط عمومی راهی عالی برای ارتقاء کسب و کار و سازمان در تمام اندازه ها و بخش های متنوع تلاش ها و کوشش های ترویجی و تبلیغی است. روابط عمومی همانند تمام ابزارهای دیگر دارای اشکالاتی است، اما یک کمپین روابط عمومی به دقت برنامه ریزی شده شامل اقدامات واقعی می شود که می توان آن را در هر کسب و کاری مورد استفاده قرار داد.
یک کمپین روابط عمومی اعتبار کسب و کار را بیشتر از بازاریابی ساده و یا تبلیغات افزایش می دهد، زیرا این خود کسب و کار نیست که برای خودش ترویج می کند. در عوض کمپین روابط عمومی شامل اشخاص ثالثی از قبیل رسانه ها می شود که شهرت شما را شرح داده و عناصر مثبت کسب و کار و سازمان را به شیوه ای مخاطبان شما آن را بی طرفانه و بدون اثرپذیری ببینند ترویج می کنند.
کمپین روابط عمومی که با اعمال و استراتژی ها سازگار و برنامه ریزی شده باشد، می تواند همه نوع فایده و مزایایی را برای کسب و کار واقعی به همراه بیاورد.
برای اینکه بیشتر درباره کیفیت هایی که یک کمپین روابط عمومی را موفق می کنند، نگاهی به مقالات دیگر ما از مجموعه «چه چیز بهترین کمپین های روابط عمومی را به سوی موفقیت سوق می دهد؟» بیاندازید.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.quotebean.co.uk/buying-services/pr-companies/pr-campaigns/help-to-buy-guides/what-is-a-pr-campaign-and-how-can-i-use-one-for-my-business/

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد