درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8315صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 15 دی 1392 - 09:59
جایگاه ایران در افکار عمومی جهان از سال 2004 تا 2014
آمارهای سایت های جستجو در مورد میزان توجه مردم جهان در مورد ایران نشان می دهد که ایران در سال 2014 به کم اهمیت ترین موضوع افکار عمومی جهان تبدیل شده است و این برای دولتمردان جمهوری اسلامی یک نشانه موفقیت در عرصه دیپلماسی عمومی به شمار می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  آمارهای سایت های جستجو در مورد میزان توجه مردم جهان در مورد ایران نشان می دهد که ایران در سال 2014 به کم اهمیت ترین موضوع افکار عمومی جهان تبدیل شده است و این برای دولتمردان جمهوری اسلامی یک نشانه موفقیت در عرصه دیپلماسی عمومی به شمار می رود.


نتایج تحقیقات تحلیل محتوایی که در دانشگاه علامه طباطبایی بر روی رسانه های غربی انجام شده است نشان می دهد که رسانه های غربی هیچ گاه اخبار مثبت کشورهای بلوک شرق را منتشر نمی کنند. بنابراین در سال های پیشین همواره غالب مردم جهان برای دریافت اخبار منفی در مورد ایران به جستجو می پرداخته اند.


آمارهای موتورهای جستجو همچنین نشان می دهد که واژه «ایران» بیشتر به همراه واژه «هسته ای» جستجو می شده که این مساله نشان از نگرانی افکار عمومی جهان از مسئله هسته ای ایران بوده که خوشبختانه در نخستین روزهای سال جدید میلادی با رشد 50 درصدی به حداقل خود رسیده است.


آمارها نشان می دهند، موضوعی که امروز بیشتر از همیشه افکار عمومی جهان را در مورد ایران درگیر کرده است، مساله «رابطه ایران با رژیم اشغالگر قدس» می باشد که در چند ماهه اخیر رشد 300 درصدی را تجربه کرده است.


همچنین سایت خبری که امروز برای دریافت آخرین اخبار جهان، بیش از سایر سایت ها مورد اقبال قرار گرفته است، سایت بی بی سی می باشد. گفتنی است که امروز در سایت های خبری فارسی در جایگاه بسیار نامناسبی در موتورهای جستجو قرار دارند و این بدین معناست که ما حتی نمی توانیم اخبار کشور خودمان را از کانال های ارتباطی داخلی به گوش افکار عمومی جهان برسانیم.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد