درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 14:31   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8263صفحه نخست » سه شنبه، 10 دی 1392 - 21:40
زادروز «مجید رضائیان» روزنامه نگار معاصر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده- مجید رضائیان نخستین سردبیر روزنامه ایران دهم دی ماه سال 1341 در تربت جام (خراسان) به دنیا آمده است. رضائیان که از روزنامه نگاران پرکار معاصر وطن است
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  نوشیروان کیهانی زاده- مجید رضائیان نخستین سردبیر روزنامه ایران دهم دی ماه سال 1341 در تربت جام (خراسان) به دنیا آمده است. رضائیان که از روزنامه نگاران پرکار معاصر وطن است پس از اتمام دوره های آموزش روزنامه نگاری، سالها در خبرگزاری ملی کشور (ایرنا) کار کرد و تجربه آموخت. وی در این خبرگزاری به سرعت از پلکان ترقی بالا رفت و دست راست دکتر فریدون وردی نژاد در تاسیس روزنامه ایران در سال 1373 (1994) بود و مدتها سمت معاونت مدیرعامل و سردبیر این روزنامه را داشت. در زمان سردبیری او بود که تیراژ روزنامه ایران تا حدی بالا رفت که از این لحاظ در مدتی کوتاه روزنامه دوم ایران شد. توجه به اخبار شهری و غیرسیاسی که پس از انقلاب سال 1357 تقریبا به فراموشی سپرده شده بودند، از زمان ریاست رضائیان بر تحریریه روزنامه ایران و در این روزنامه احیاء شده است. رضائیان سپس به روزنامه «جام جم» رفت و در سمت مرد شماره 2 این روزنامه، آن را در صدر روزنامه های ایران قرار داد که مدتی این مقام را حائز بود. رضائیان همانند دکتر وردی نژاد تاکید بر آموزشی نوشتن اخبار و کامل و با قاعده نگاری آنها دارد و معتقد است که مردم قرن 21 حوصله خواندن مطالب بسیار مفصل و غامض را ندارند. او روی چاپ عکس و عرضه مطالب در صفحات زیبا تاکید دارد و همواره از صفحه بندهای مجرب استفاده می کند.
 مجید رضائیان که در عین حال از کارشناسان روابط عمومی کشور است، از خود یک موسسه روابط عمومی و آگهی دارد که در ساعات فراغت در آنجا کار می کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد