درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8110صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 دی 1392 - 17:49
دیالوگ در روابط‌عمومی از گفت‌وگوی متقابل است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به توسعه ارتباطات افقی گفت: یکی از کارکردهای روابط‌عمومی، تلاش برای انعطاف‌‎پذیری بیشتر مجموعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به توسعه ارتباطات افقی گفت: یکی از کارکردهای روابط‌عمومی، تلاش برای انعطاف‌‎پذیری بیشتر مجموعه است.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی مکاریان ، از پایان دوره گفت‌وگوی مونولگ در روابط‌عمومی خبر داد و افزود: دیالوگ در روابط‌عمومی استان از گفت‌وگوی متقابل است و اینجا است که گفت‌وگوی بین سازمان و مردم شکل می‎گیرد.

 وی در اولین هم‎اندیشی روابط‌عمومی‎های این اداره‌کل با اشاره به اقناع مخاطب، تصریح کرد: روابط‌عمومی موجب ترویج گفت‌وگوهای آزاد و تعامل صحیح اطلاعات شده است.

 مدیر کل سازمان بهزیستی استان زنجان با اشاره به توسعه ارتباطات افقی، اظهار کرد: یکی از کارکردهای روابط‌عمومی، تلاش برای انعطاف‌‎پذیری بیشتر مجموعه است.

مکاریان از شکل‌گیری روابط‌عمومی در چند سال گذشته خبر داد و گفت: سرعت اطلاع‌رسانی به قدری بالا است که عدم بهره‌گیری از وسایل الکترونیکی و ارتباطی موجب افول سازمانی خواهد شد.

وی بر نقش محوری روابط‌عمومی‎ها در سازمان‎ها و نهادها تأکید کرد و ادامه داد: روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم نقش به‌سزایی در آگاه‎سازی عموم دارد.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان زنجان فعالیت‎های بهزیستی را در سه محور پیشگیری، توانمندسازی و مشارکت مردمی عنوان کرد و گفت: اطلاع‎رسانی در این سه حیطه می‎تواند مردم را با چرخه خدمات‌رسانی وسیع بهزیستی بیشتر آشنا کند.

مکاریان صداقت را یکی از اصول اصلی فعالیت روابط‌عمومی‎ها عنوان کرد و افزود: روابط‌عمومی باید وفاداری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این هم‎اندیشی با هدف تبیین سیاست‎های اطلاع‎رسانی و ترویج گفت‌وگوی آزاد در حوزه روابط‌عمومی برگزار شد.

 

تبیین سیاست‎های بهزیستی زنجان
 در اولین شورای اداری بهزیستی استان زنجان، سیاست‎های کاری و نحوه خدمات‎دهی به جامعه هدف این اداره‌کل تبیین شد.

 مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تأکید بر اصل خدمات‎رسانی به مددجویان، گفت: تکریم مددجویان و توجه به شأن و منزلت آن‌ها در ارایه خدمات از اصول کلی فعالیت این اداره است.

 مکاریان افزود: بهزیستی در سه محور پیشگیری، توانمندسازی و مشارکت‎های مردمی، برنامه‎های خود را تبیین می‎کند.

وی اظهار کرد: آینده‌پژوهی یکی از افق‎های مدیریتی این اداره است که سعی می‌کند قبل از وقوع بحران شرایط رفع آن را فراهم آورد.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان زنجان ، توانمندسازی را از مهم‌ترین، اصلی‏ترین و انکارناپذیرترین خدمات بهزیستی برشمرد و گفت: رساندن یک معلول به توانمندی و حضور در جامعه و بهره‎گیری از توانمندی‎ها و استعدادهای بالقوه می‎تواند خروجی موفق این سازمان باشد.

مکاریان از حضور مردم در همه صحنه‎های اجتماعی سخن گفت و گفت: هرجا مردم حضور داشته‎اند و مشارکت نموده‎اند، آن فعالیت مثمر ثمر بوده و نتیجه آن موفقیت‎آمیز بوده است.

وی مشارکت‏های مردمی را بهره‎گیری از نیات خیر و گام‎های مثبت مردم عنوان و اظهار کرد: مشارکت‎های نقدی و غیرنقدی عموم می‎تواند گره‎گشای مشکلات جامعه هدف باشد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد