درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8078صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 دی 1392 - 12:22
تشکیل دبیرخانه های دایمی مرکز اطلاع رسانی ارشاد در شش منطقه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دبیرخانه های دایمی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش منطقه کشور تشکیل می شود.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دبیرخانه های دایمی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش منطقه کشور تشکیل می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایرنا، بابک دُربیگی صبح یکشنبه در حاشیه سفر به قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف از تشکیل این دبیرخانه ها استفاده از هم افزایی نیروهای روابط عمومی و نیز استفاده از ارتباط آنها با بدنه اجتماع از جمله نهادهای مختلف جامعه در زمینه های گوناگون مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی است.
 
 وی گفت: یکی از اهداف مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد ارتباط قویتر با نهادها و مراکز مختلفی است که تاثیر روی مسایل فرهنگی کشور دارند.
 
 دربیگی افزود: از اینرو خود را متعهد کرده ایم که به مرور خدمت مراجع عظام و علمای حوزه علمیه برسیم و از رهنمودها و نقطه نظراتشان در مورد مسایل مختلف آگاه و بهره مند شویم و در سیاستگذاری ها و برنامه های مان از رهنمودهای شان استفاده کنیم.
 
 وی با بیان اینکه یک گسیختگی بین نهادهای مختلف این وزارتخانه احساس می کنیم، گفت: برای انجام سیاستگذاری های هماهنگ و یکسان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد تعامل و همکاری میان آنان شورای مدیران روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشکیل داده ایم.
 
 مشاور وزیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین شورای سیاستگذاری مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور کارشناسان خبره حوزه روابط عمومی کشور تشکیل شده است.
 
 رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مسوولان روابط عمومی های بخش ها و نهادهای وابسته به این وزارتخانه صبح امروز با آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلیˈ از مراجع تقلید در قم دیدار و از دانشگاه مفید قم بازدید کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد