درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8058صفحه نخست » شنبه، 30 آذر 1392 - 08:42
معاون استاندار یزد:
فعالیت رسانه‌ها در قالب حفظ مصالح عمومی صورت پذیرد
معاون استاندار یزد با اشاره به مشکلات فعالیت رسانه‌ها، گفت: فعالیت رسانه‌ها در قالب حفظ مصالح عمومی صورت پذیرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در نشست خبرنگاران بافق که شامگاه جمعه به مناسبت دومین سال تاسیس پایگاه خبری بافق فردا و با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از خبرنگاران و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت و کار در رسانه با مسایل، مشکلات، سختی‌ها و گاهی مواقع ناسپاسی‌هایی همراه و از این رو فداکاری فعالین این عرصه شایسته تقدیر است.

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه روند فعالیت رسانه ها باید به گونه‌ای باشد که باعث حفظ و تقویت انسجام مردم و مسئولان شود، اظهار کرد: نباید از ناملایمات رنجیده خاطر شد و بایستی به هدف بالاتر که مصالح مردم و شهرستان است توجه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی هم در این نشست گفت: سایت‌ها و روزنامه‌ها آنچه واقعیت هست منتقل کنند و اگر این‌گونه باشد اعتماد مردم از رسانه‌ها سلب نشده و بطور مسلم تاثیرگذار هستند.

امام جمعه بافق، با ابراز موفقیت برای جوانان فعال در عرصه رسانه، افزود: انتقال مسائل فرهنگی بطور قطع اثرات خوبی برای جامعه در بر دارد.

فرماندار بافق هم در این نشست با تبریک انتصاب محمدعلی طالبی به سمت معاون سیاسی استاندار یزد، اظهار کرد: دیدگاه فرهنگی بسیار خوبی در سوابق قبلی آقای طالبی سراغ دارم و از حضورشان در جمع معاونین استاندار خرسند هستیم.

مهدی دهقان خاوری با اشاره به نشست‌های صمیمی با رسانه‌ها، گفت: سایت‌ها و روزنامه‌ها صدای مردم هستند و لذا آستانه و ظرفیت تحمل در برخورد با رسانه‌ها باید افزایش یابد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مبحث طنز، تصریح کرد: رسانه‌ها در مقوله طنز بیشتر کار کنند و البته شاید در ابتدا برخورد و ناملایمت‌هایی را شاهد باشید ولی در آینده به طور حتم بستر خوبی ایجاد می‌شود.

فرماندار بافق، به تلاش و کوشش قابل تقدیر نویسندگان و خبرنگاران با وجود کمبودها و مشکلات اشاره و گفت: سعی کنید با ایجاد فضای خوش بینی و امید در جامعه زمینه پیشرفت و ایجاد ثمرات مثبت در آینده را فراهم کنید.

 

منبع: تسنیم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد