درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8058صفحه نخست » شنبه، 30 آذر 1392 - 08:42
معاون استاندار یزد:
فعالیت رسانه‌ها در قالب حفظ مصالح عمومی صورت پذیرد
معاون استاندار یزد با اشاره به مشکلات فعالیت رسانه‌ها، گفت: فعالیت رسانه‌ها در قالب حفظ مصالح عمومی صورت پذیرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در نشست خبرنگاران بافق که شامگاه جمعه به مناسبت دومین سال تاسیس پایگاه خبری بافق فردا و با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از خبرنگاران و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت و کار در رسانه با مسایل، مشکلات، سختی‌ها و گاهی مواقع ناسپاسی‌هایی همراه و از این رو فداکاری فعالین این عرصه شایسته تقدیر است.

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه روند فعالیت رسانه ها باید به گونه‌ای باشد که باعث حفظ و تقویت انسجام مردم و مسئولان شود، اظهار کرد: نباید از ناملایمات رنجیده خاطر شد و بایستی به هدف بالاتر که مصالح مردم و شهرستان است توجه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی هم در این نشست گفت: سایت‌ها و روزنامه‌ها آنچه واقعیت هست منتقل کنند و اگر این‌گونه باشد اعتماد مردم از رسانه‌ها سلب نشده و بطور مسلم تاثیرگذار هستند.

امام جمعه بافق، با ابراز موفقیت برای جوانان فعال در عرصه رسانه، افزود: انتقال مسائل فرهنگی بطور قطع اثرات خوبی برای جامعه در بر دارد.

فرماندار بافق هم در این نشست با تبریک انتصاب محمدعلی طالبی به سمت معاون سیاسی استاندار یزد، اظهار کرد: دیدگاه فرهنگی بسیار خوبی در سوابق قبلی آقای طالبی سراغ دارم و از حضورشان در جمع معاونین استاندار خرسند هستیم.

مهدی دهقان خاوری با اشاره به نشست‌های صمیمی با رسانه‌ها، گفت: سایت‌ها و روزنامه‌ها صدای مردم هستند و لذا آستانه و ظرفیت تحمل در برخورد با رسانه‌ها باید افزایش یابد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مبحث طنز، تصریح کرد: رسانه‌ها در مقوله طنز بیشتر کار کنند و البته شاید در ابتدا برخورد و ناملایمت‌هایی را شاهد باشید ولی در آینده به طور حتم بستر خوبی ایجاد می‌شود.

فرماندار بافق، به تلاش و کوشش قابل تقدیر نویسندگان و خبرنگاران با وجود کمبودها و مشکلات اشاره و گفت: سعی کنید با ایجاد فضای خوش بینی و امید در جامعه زمینه پیشرفت و ایجاد ثمرات مثبت در آینده را فراهم کنید.

 

منبع: تسنیم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد