درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 16:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7982صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 آذر 1392 - 09:10
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی:
امیدواریم تا پایان سال به ساختار مورد نظر در روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی برسیم
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم تا پایان سال به ساختار مورد نظر در روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی برسیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر عباس زارع نژاد در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی، معاونت ها، موسسات و سازمان های تابعه وزارت بهداشت اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه ها نیازمند توجه بیشتر و توسعه همه جانبه هستند که امیدوارم در دولت جدید بتوانیم با همکاری حوزه های ذیربط و تا پایان سال به ساختار پیشنهادی که بتواند ماموریت های مورد انتظار را انجام دهد برسیم.

وی افزود: پیش از این روابط عمومی ها چشم، گوش و زبان دستگاه ها معرفی می شدند ولی امروزه گفته می شود روابط عمومی چشم، گوش، زبان و قلب سازمان است.

وی ادامه داد: بنابراین نادیده گرفتن روابط عمومی یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی و به تعبیری عدم اعتقاد به کارگروهی و جمعی.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اظهار داشت: خوشبختانه در دولت یازدهم و به ویژه در وزارت بهداشت و با نگاه ویژه شخص وزیر بهداشت به مقوله روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی و تاثیرگذار در موفقیت وزارتخانه نگریسته می شود و امیدواریم بتوانیم روابط عمومی را به جایگاه راهبردی و زیربنایی مورد انتظار برسانیم.

دکتر زارع نژاد افزود: روابط عمومی مجموعه ای است با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی که اگر زنده و پویا نباشد فعالیت ها به طور کامل موفق و اثربخش نخواهد بود.

وی بیان داشت: البته در وزارت بهداشت روابط عمومی یک مسئولیت مهم دیگری هم دارد و آنهم وظیفه فرهنگسازی با هدف ارتقای سواد سلامت جامعه است که نقش این مجموعه را در حوزه سلامت پررنگ تر می کند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی تقریبا در همه دوره ها به عنوان یکی از ساختارهای اصلی وزارتخانه وظیفه اجرای سیاست های اطلاع رسانی را عهده دار بوده و تقریباً همه دولت ها با رویکرد مختلف برای جایگاه روابط عمومی اهمیت قائل بوده اند.

 

منبع: وزارت بهداشت

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد