درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7864صفحه نخست » پنجشنبه، 21 آذر 1392 - 09:47
وزن معیار جدید وزارت ارشاد برای پرداخت یارانه به روزنامه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از سیاست اخیر وزارت ارشاد در نحوه اختصاص یارانه به روزنامه ها گفت: متاسفانه میزان پرداخت یارانه به روزنامه ها براساس میزان وزن تعیین می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از سیاست اخیر وزارت ارشاد در نحوه اختصاص یارانه به روزنامه ها گفت: متاسفانه میزان پرداخت یارانه به روزنامه ها براساس میزان وزن تعیین می شود.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بیژن نوباوه وطن امروز (چهارشنبه 20 آذر) در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه اختصاص یارانه به روزنامه‌های کشور در بودجه سال 1393 گفت: متاسفانه وزارت ارشاد در سال جاری برای اختصاص یارانه به روزنامه ها الگوی نامناسبی را در نظر گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه وزارت ارشاد برای اختصاص یارانه به روزنامه ها میزان وزن یک روزنامه را مبنا قرار داده، افزود: با توجه به این اقدام وزارت ارشاد قطعا برخی روزنامه ها مانند جام جم، همشهری از میزان یارانه بالاتری در قیاس با روزناهم های کم وزن تر برخوردار می شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام اینکه قطعا نگاه اقتصادی به فعالیت های فرهنگی نشاندهنده عقب ماندگی مدیران رسانه‌ای کشور است، افزود: روزنامه خبر جنوب برای 6 ماه حدود 640 میلیون تومان یارانه دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد برای اختصاص یارانه بیشتر روزنامه های منتقد را مورد توجه قرار می‌دهد گفت: متاسفانه در این حوزه نگاهی به مقوله کارآفرینی نشده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه نمایندگان مجلس قطعا به موضوع نحوه اختصاص یارانه به روزنامه‌ها ورود می‌کنند تصریح کرد: تا آنجایی که ما می‌دانیم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکرات را به مدیران مربوطه برای اصلاح نواقص داده اما اگر اقدامی در این حوزه صورت نگیرد قطعا نمایندگان در بودجه سال 93 این موضوعات را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: نمایندگان در آن نشست تذکراتی را به وی دادند از این رو قطعا مسئولان مربوطه در پرداخت یارانه مطبوعات و روزنامه‌ها باید مساوات را رعایت کنند در غیر این صورت نمایندگان از ابزارهای قانونی برای حل این مشکل استفاده می‌کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد