درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7810صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 07:08
ششمین همایش فعالان روابط عمومی های بهشهر برگزار شد
ششمین همایش فعالان روابط عمومی های بهشهر با موضوع بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر در بهشهر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این همایش که با حضور فعالان روابط عمومی دستگاه های مختلف برگزار شد مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روابط عمومی هوشمند نیاز امروز جامعه روابط عمومی است که باید با درایت و هوشمندی روابط عمومی ها به این جایگاه برسند.

احمد مظفری ادامه داد: روابط عمومی هوشمند تحلیل گر بوده و مشارکتی و مخاطب محور است، دارای خلاقیت بوده و پیش بینی کننده است و انتقاد پذیری بالایی دارد.

وی اظهار داشت:ما به دنبال روابط عمومی تحلیل گر هستیم  تا در موقعیت های مختلف تصمیم گیرنده مناسب بوده و با نگاه علمی و سیستماتیک به مسائل توجه کند.

مظفری افزود: ما انتقاد را فرصت می دانیم نه تهدید و از فضای نقد و انتقاد در راستای امر به معروف و نهی از منکر استقبال می کنیم.

وی با اشاره به وجود  2 میلیون و 577 هزارکاربر اینترنتی در مازندران گفت: روابط عمومی ها باید در راستای توجه به فضای مجازی و تسلط بر آن فعال تر وارد شوند.

دبیر شورای روابط عمومی بهشهر نیز در این همایش گفت: وظیفه روابط عمومی نصب بنر و پارچه و تبلیغات نیست و این مسائل باید با همراهی با مدیران و شناساندن دقیق جایگاه روابط عمومی برای مدیران مشخص شود.

فاطمه ذبیح پور ادامه داد: روابط عمومی بعنوان هنر، تکنیک و فن و شغلی مبتنی بر فلسفه است که باید با اعتماد سازی، امید بخشی و انجام درست و اصولی وظایف محوله  در این راستا موفقیت حاصل کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فراتر از مداحی کردن، زیبا نوشتن و خوب صحبت کردن است اظهار داشت: روابط عمومی تبلیغات نمی کند بلکه با حمایت از تبلیغات فضایی را ایجاد می کند تا مدیر دستگاه با تبلیغات اوج بگیرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر در ادامه با اشاره به  اینکه باید نخبگان هر اداره در بخش روابط عمومی بکارگیری شوند ادامه داد: نخبه گرایی حرفه ای از مسائلی است که باید در دستگاه ها جدی گرفته شود و در این رابطه مدیران فعال و پویا وارد شوند.

ذبیح پور گفت: روابط عمومی سخنگوی سازمان و شالوده اصلی  ارتباط مردم با مدیر و عامل حیات سازمان است و اگر روابط عمومی نتوانست روابط عمومی تحلیل گر و تبیین گر باشد باید بداند که وظایف خود را شاید بدرستی به مدیر مجموعه خود توجیه نکرده است.

  

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد