درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7810صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 07:08
ششمین همایش فعالان روابط عمومی های بهشهر برگزار شد
ششمین همایش فعالان روابط عمومی های بهشهر با موضوع بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی بهشهر در بهشهر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این همایش که با حضور فعالان روابط عمومی دستگاه های مختلف برگزار شد مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روابط عمومی هوشمند نیاز امروز جامعه روابط عمومی است که باید با درایت و هوشمندی روابط عمومی ها به این جایگاه برسند.

احمد مظفری ادامه داد: روابط عمومی هوشمند تحلیل گر بوده و مشارکتی و مخاطب محور است، دارای خلاقیت بوده و پیش بینی کننده است و انتقاد پذیری بالایی دارد.

وی اظهار داشت:ما به دنبال روابط عمومی تحلیل گر هستیم  تا در موقعیت های مختلف تصمیم گیرنده مناسب بوده و با نگاه علمی و سیستماتیک به مسائل توجه کند.

مظفری افزود: ما انتقاد را فرصت می دانیم نه تهدید و از فضای نقد و انتقاد در راستای امر به معروف و نهی از منکر استقبال می کنیم.

وی با اشاره به وجود  2 میلیون و 577 هزارکاربر اینترنتی در مازندران گفت: روابط عمومی ها باید در راستای توجه به فضای مجازی و تسلط بر آن فعال تر وارد شوند.

دبیر شورای روابط عمومی بهشهر نیز در این همایش گفت: وظیفه روابط عمومی نصب بنر و پارچه و تبلیغات نیست و این مسائل باید با همراهی با مدیران و شناساندن دقیق جایگاه روابط عمومی برای مدیران مشخص شود.

فاطمه ذبیح پور ادامه داد: روابط عمومی بعنوان هنر، تکنیک و فن و شغلی مبتنی بر فلسفه است که باید با اعتماد سازی، امید بخشی و انجام درست و اصولی وظایف محوله  در این راستا موفقیت حاصل کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فراتر از مداحی کردن، زیبا نوشتن و خوب صحبت کردن است اظهار داشت: روابط عمومی تبلیغات نمی کند بلکه با حمایت از تبلیغات فضایی را ایجاد می کند تا مدیر دستگاه با تبلیغات اوج بگیرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر در ادامه با اشاره به  اینکه باید نخبگان هر اداره در بخش روابط عمومی بکارگیری شوند ادامه داد: نخبه گرایی حرفه ای از مسائلی است که باید در دستگاه ها جدی گرفته شود و در این رابطه مدیران فعال و پویا وارد شوند.

ذبیح پور گفت: روابط عمومی سخنگوی سازمان و شالوده اصلی  ارتباط مردم با مدیر و عامل حیات سازمان است و اگر روابط عمومی نتوانست روابط عمومی تحلیل گر و تبیین گر باشد باید بداند که وظایف خود را شاید بدرستی به مدیر مجموعه خود توجیه نکرده است.

  

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد