درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 17:41   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7806صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 13:30
برگزاری همایش روابط عمومی‌های بهشهر
روابط عمومی نصب بنر و تبلیغات نیست
ششمین همایش روابط عمومی‌های بهشهر با موضوع بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این همایش که بعد از ظهر دوشنبه با حضور فعالان روابط عمومی دستگاههای مختلف برگزار شد دبیر شورای روابط عمومی بهشهر گفت: متاسفانه نادیده گرفته شدن روابط عمومی در برخی از ادارات علی رغم پیشرفت های متعدد در جامعه همچنان باقی است.

فاطمه ذبیح پور ادامه داد: وظیفه روابط عمومی نصب بنر و پارچه و تبلیغات نیست و این مسائل باید با همراهی با مدیران و شناساندن دقیق جایگاه روابط عمومی برای مدیران مشخص شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فراتر از مداحی کردن، زیبا نوشتن و خوب صحبت کردن است اظهار داشت: روابط عمومی تبلیغات نمی‌کند بلکه با حمایت از تبلیغات فضایی را ایجاد می کند تا مدیر دستگاه با تبلیغات اوج بگیرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر در ادامه با اشاره به  اینکه باید نخبگان هر اداره در بخش روابط عمومی بکارگیری شوند ادامه داد: نخبه گرایی حرفه ای از مسائلی است که باید در دستگاهها جدی گرفته شود و در این رابطه مدیران فعال و پویا وارد شوند.

ذبیح پور گفت: روابط عمومی سخنگوی سازمان و شالوده اصلی  ارتباط مردم با مدیر و عامل حیات سازمان است و اگر روابط عمومی نتوانست روابط عمومی تحلیل گر و تبیین گر باشد باید بداند که وظایف خود را شاید بدرستی به مدیر مجموعه خود توجیه نکرده است.

وی افزود: روابط عمومی بعنوان هنر، تکنیک و فن و شغلی مبتنی بر فلسفه است که باید با اعتمادسازی، امید بخشی و انجام درست و اصولی وظایف محوله در این راستا موفقیت حاصل کند.

فضای بسته روابط عمومی‌های بهشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی بیان داشت: متاسفانه فضای روابط عمومی شهر ما بسته است  و با توجه به اینکه بسیاری از ممیزی ها رعایت می شود اما گاها" مشاهده می شود که خبرنگاران به دلیل انعکاس برخی از اخبار و مشکلات، مورد نقد از سوی دستگاهها قرار می گیرند.

علی اصغر باباکوهی اشرفی گفت: متاسفانه 90 درصد سایت فعال در شهرستان تنها به تبلیغ از دستگاه پرداخته اند و در این رابطه باید با ایجاد فضای آزاد اطلاعاتی،  درست و به روز عمل کنیم.

وی  با بیان اینکه روابط عمومی نقش محوری در دستگاه دارد افزود: باید بدانیم کاربرد رسانه ها متفاوت است و دستگاههای اجرایی باید همه رسانه های را ببینند و در جهت انعکاس اخبار گام بردارند.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد