درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7793صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 18 آذر 1392 - 09:02
برترین شرکت های روابط عمومی سبک زندگی در دسامبر 2013
فهرست ها از طریق فرآیند تجزیه و تحلیل روش ها که شامل بازرسی و تعیین معیارهای بالای شرکت های روابط عمومی سبک زندگی می شود تهیه شده اند. در این فرآیند شرکت هایی که توانسته اند راه حل های موثری در مشکلات مشتریان ارائه دهند انتخاب می شوند. این شرکت ها از میان هزاران شرکت برجسته روابط عمومی، با بررسی های دقیق انتخاب شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ده شرکت برتر روابط عمومی سبک زندگی توسط تاپ پی آر ایجنسیز در دسامبر 2013 معرفی شدند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، تاپ پی آر ایجنسیز ده شرکت برتر سبک زندگی را برای ماه دسامبر معرفی کرد. این فهرست شامل روابط عمومی هایی می شود که سال های تجربه در زمینه ارائه راه حل های با کیفیت حرفه ای دارند. فهرست ها از طریق فرآیند تجزیه و تحلیل روش ها که شامل بازرسی و تعیین معیارهای بالای شرکت های روابط عمومی سبک زندگی می شود تهیه شده اند. در این فرآیند شرکت هایی که توانسته اند راه حل های موثری در مشکلات مشتریان ارائه دهند انتخاب می شوند. این شرکت ها از میان هزاران شرکت برجسته روابط عمومی، با بررسی های دقیق انتخاب شده است.


10 مشاور برتر روابط عمومی سبک زندگی برای دسامبر 2013:
1. ام. شرکت همکاران با مسئولیت محدود
2. ارتباطات نایک، با مسئولیت محدود
3. تیلور
4. روابط عمومی فایو دابلیو
5. روابط عمومی کانکت
6. ارتباطات ام. اس. آر
7. ارتباطات شارپ، با مسئولیت محدود
8. گروه سرگرمی فیوژن
9. روابط عمومی بازاریابی ردپوینت، با مسئولیت محدود
10. روابط عمومی هانتر


تیم تحقیقات مستقل تاپ پی آر ایجنسیز، زمانی را صرف جستجو در خصوص آژانس های روابط عمومی سبک زندگی نموده و آنها را از ابعاد گوناگون نقاط قوت، و مزایای رقابتی آژانس های روابط عمومی مورد نقد و نظر قرار می دهد. امتیازبندی از طریق ارزیابی استفاده مجموعه ای از فعالیت های مشابه انجام می شود. پنج مورد فعالیتی که در الگوگیری و مقایسه آژانس های روابط عمومی مورد نظر قرار گرفته عبارتند از:


1. تحلیل نیازها
2. موفقیت های صنعتی
3. تجربه صنعتی
4. دانش صنعتی
5. شبکه صنعتی


آژانس های روابط عمومی که در این فرآیند مورد آزمایش قرار داده شده و انتخاب می شوند، بهترین آژانس های روابط عمومی سبک زندگی می باشند که می توان از آن ها برای الزامات مورد نیاز بهره گرفت.


منبع: http://www.prweb.com/releases/2013/12/prweb11399172.htm

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد