درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7791صفحه نخست » سه شنبه، 19 آذر 1392 - 18:45
ارتباط لیونل مسی ، استفاده از فیس بوک و بازاریابی اینترنتی
روز شنبه یک اتفاق بسیار جالبی افتاد که من هم شاهد آن بودم و سعی می کنم در این مطلب در مورد آن بنویسم و آن کامنت های ایرانی ها در صفحه لیونل مسی در فیس بوک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قصد ندارم شعار بدهم و حرف های بقیه را تکرار کنم اما می خواهم از جنبه دیگری به فیس بوک نگاه کنم. فیس بوک شبکه اجتماعی است که بسیار مورد استفاده کاربران اینترنتی در ایران قرار گرفته است اما متاسفانه بعضا استفاده هایی از آن می شود که نشان دهنده کمبود فرهنگ سازی است. در خیلی موارد با این مشکلات در کشور مواجه هستیم. در برابر جریان تغییرات نمی توانیم مقاومت کنیم و باید فرهنگ سازی کنیم و شبکه های اجتماعی هم نوعی از این راه های ارتباطی جدید محسوب می شوند که باید فرهنگ سازی در مورد نحوه استفاده از آن ها صورت گیرد. شاید وقتی واژه فرهنگ سازی را می شنویم به نظر کلمه ای کلی باشد که با مثالی آن را توضیح می دهم. اپراتور سوم تلفن همراه در تبلیغات خود از راه های استفاده از نسل سوم تلفن همراه استفاده می کند که به نظر مورد خوبی است.

روز شنبه ۱۶ آذر به شخصه در یک بازه زمانی خاص کامنت های کاربران را بررسی می کردم و با هدف ایجاد این مطلب به شمارش تعداد کامنت های کاربران پرداختم که تصاویر آن به شرح زیر است.

تصویر اول سال ۱۴:۱۴

 

تصویر دوم سال ۱۴:۳۳

 

 

در این بازه زمانی خاص که از زمان اوج کامنت گذاری ها هم به دور بوده است می بینید تعداد کامنت ها به سرعت زیاد می شده است.

ارتباط این وقایع با بازاریابی اینترنتی در چیست؟

کاربران فیس بوک در ایران بسیار زیاد هستند و از فرصت رایگان به وجود آمده باید برای انجام بازاریابی استفاده کرد. شاید بعضی کارفرما ها باشند که هنوز نسبت به استفاده از شبکه های اجتماعی واکنش منفی نشان می دهند و استفاده از آن ها را در فرایند بازاریابی خود جای نمی دهند اما این سرعت کامنت گذاری می تواند گواهی از تعداد کاربران بیشمار فیس بوک در ایران باشد.

 

منبعوبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
sara
| 1400/1/8 - 12:14 |     0     0     |
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

sara
| 1400/1/8 - 12:15 |     0     0     |
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد