درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7590صفحه نخست » دوشنبه، 11 آذر 1392 - 14:06
راه‏‌اندازی یک موتور جستجوگر آفلاین در هند
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک شرکت هندی نوپا ادعا کرده است بزرگ‌ترین موتور جستجوگر آفلاین جهان را راه‌‏اندازی کرده است. 
شرکت اینوز (Innoz) موتور جستجوگر ویژه‏‌ای طراحی کرده است که در آن کاربران از طریق پیامک می‌‏توانند به یک مرورگر متصل شوند و عبارات و مطالب مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کنند. این شرکت اظهار امیدواری کرده است بتواند افرادی را که به اینترنت متصل نیستند، به این شبکه جهانی وصل کند. اینوز نام موتور جستجوگر خود را «گوگل آفلاین» گذاشته است. 
بر اساس این گزارش، شرکت اینوز از جمله شرکت‏‌هایی است که از سوی مجله فوربس به عنوان یکی از پنج نوآور‌ترین شرکت‌‏های نوپا در جهان شناخته شده است. این شرکت همچنین موفق شده است نام خود را وارد فهرست نوآوران‌ ام آی تی (MIT TR۳۵ Innovator) کند. 
دیپاک راویندران، یکی از بنیانگذاران شرکت اینوز در این باره گفته است: عمیقاً بر این باورم که یک اینترنت آفلاین هم وجود دارد. تمام تلاش من این است که از طریق یک پلت‏فرم ساده که پیامک (SMS) نامیده می‌‏شود بدان دست یابم. وی چندی پیش خدمات تلفنی معروفی به نام ۵۵۴۴۴ راه‌‏اندازی کرده بود که افراد با استفاده از آن می‌‏توانستند به اینترنت دسترسی یابند. تا نوامبر ۲۰۱۳ تعداد تقاضا‌ها برای استفاده از این خدمات به بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون مورد رسیده بود. این خدمات از سوی صد‌ها میلیون کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته بود. 
در حال حاضر ۷۷ درصد از هندی‏‌ها از گوشی‏‌های قدیمی استفاده می‌‏کنند که هیچ قابلیتی برای اتصال به اینترنت ندارند. این گروه اکثریت کاربران موتور جستجوگر آفلاین اینوز را تشکیل می‌‏دهند.

 

منبع:همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد