درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7590صفحه نخست » دوشنبه، 11 آذر 1392 - 14:06
راه‏‌اندازی یک موتور جستجوگر آفلاین در هند
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک شرکت هندی نوپا ادعا کرده است بزرگ‌ترین موتور جستجوگر آفلاین جهان را راه‌‏اندازی کرده است. 
شرکت اینوز (Innoz) موتور جستجوگر ویژه‏‌ای طراحی کرده است که در آن کاربران از طریق پیامک می‌‏توانند به یک مرورگر متصل شوند و عبارات و مطالب مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کنند. این شرکت اظهار امیدواری کرده است بتواند افرادی را که به اینترنت متصل نیستند، به این شبکه جهانی وصل کند. اینوز نام موتور جستجوگر خود را «گوگل آفلاین» گذاشته است. 
بر اساس این گزارش، شرکت اینوز از جمله شرکت‏‌هایی است که از سوی مجله فوربس به عنوان یکی از پنج نوآور‌ترین شرکت‌‏های نوپا در جهان شناخته شده است. این شرکت همچنین موفق شده است نام خود را وارد فهرست نوآوران‌ ام آی تی (MIT TR۳۵ Innovator) کند. 
دیپاک راویندران، یکی از بنیانگذاران شرکت اینوز در این باره گفته است: عمیقاً بر این باورم که یک اینترنت آفلاین هم وجود دارد. تمام تلاش من این است که از طریق یک پلت‏فرم ساده که پیامک (SMS) نامیده می‌‏شود بدان دست یابم. وی چندی پیش خدمات تلفنی معروفی به نام ۵۵۴۴۴ راه‌‏اندازی کرده بود که افراد با استفاده از آن می‌‏توانستند به اینترنت دسترسی یابند. تا نوامبر ۲۰۱۳ تعداد تقاضا‌ها برای استفاده از این خدمات به بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون مورد رسیده بود. این خدمات از سوی صد‌ها میلیون کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته بود. 
در حال حاضر ۷۷ درصد از هندی‏‌ها از گوشی‏‌های قدیمی استفاده می‌‏کنند که هیچ قابلیتی برای اتصال به اینترنت ندارند. این گروه اکثریت کاربران موتور جستجوگر آفلاین اینوز را تشکیل می‌‏دهند.

 

منبع:همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد